Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?
Jag har fyllt 38 i år, och är på försök nr 5 nu..
Finns det några fler lite äldre som vill följas åt? :)
Jag har fyllt 38 i år, och är på försök nr 5 nu..
Finns det några fler lite äldre som vill följas åt? :)
Hoppar gärna in här! Är 37 år i år och fick barn för ett år sedan. Andra försöket denna månad och fick mensen idag. Är ju inte lång tid man försökt än men man har ju noll tålamod:)
Hej jag hoppar också in här. 36 år och på försök 3 nu. Har två barn sen tidigare 9 och 5.
Fick ett missfall i vecka 8 i dec. Sen dess har det inte tagit....inget tålamod!!! Och tankar på att jag kanske blrjar bli för gammal....????
Det tog oss lite mer än ett år innan vi fick till lillen. Inklusive två missfall i vecka 7 och vecka 9.
Är inte säker på att jag lyckas bli gravid igen, men hoppas verkligen!
Precis Tålamodet är verkligen uselt! Vi hade en rätt lång startsträcka och diskuterade länge innan vi bestämde oss för att ge oss in i bebisproduktionen. Nu när vi väl bestämt oss så vill jag ju att det ska hända fort. Men man kan ju verkligen inte påskynda det hela...
Lycka till!
Var i cykeln befinner ni er nu?
Jag för min del väntar in ägglossning :)
Beklagar missfallet Jag hade ett missfall i V.8 hösten 2016. Då blev jag gravid på första försöket. Därför känns det lite som att ?Haha, sån tur kan du inte ha igen? Orolig att det kommer att ta lång tid denna gång...
Var i cykeln befinner ni er nu?
Jag för min del väntar in ägglossning :)
Denna månad har min cykel betett sig jättw kosntigt. Det började med lite bruna flytningar mågra dagar innan BIM. Jag har aldrig bruna flytningar vid mens...sen fick jag en jätte jätte kraftig mens blödning som varade i nästan 10 dagar. Vanligtvis brukar min mens endast vara runt 4 dagar och inte alls så kraftg. Den här mensen påminde mycket om missfallet jag fick i dec. Sen har jag testat med clearblue digital ägglossningstest nästan varje dag för att kontrollera om jag har någon ägglossning men har inte fått utslag alls denna månad.
Jag misstänker starkt att jag kanske hade ett väldigt tidigt missfall igen. Men å andra sidan kommer jag aldrig få veta om det var missfall eller bara wn kraftig mens. Så nu inväntar jag iallafall min mens som bör komma nästa vecka.
Det låter som mina missfall också... Först bruna flytningar och sen kraftig blödning som varade över en vecka..
Men ägglossningen kan också hoppa över ibland, har jag läst.
Precis, jag har också läst det. Har använt upp ett helt paket clearblue digital på denna cykel, men har inte fått nåt utslag. Så tänkte att det är bättre att invänta mens istället.
Inväntar du ägglossning?