• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Irdis
    Meemelie skrev 2018-05-04 06:43:05 följande:

Hoppar in här jag också, BF 12/1-19 enligt NC.

Första barnet och har aldrig varit gravid innan. Känner absolut inga symptom alls förutom lite lätt molvärk då och då. Nästan lite besviken över att inte känna något då man läser om alla som har hur tydliga symptom som helst hur tidigt som helst. Hoppas på att känna något mer snart så att detta blir mer på riktigt!

Någon annan som inte heller känner av några klassiska symptom?

Jag känner inte heller mycket - ömmande bröst, men lite olika mellan dagar, men mest en jätte trötthet som plötsligt kommer o är halvt förlamande! Någon fler som känner så? Man ska ju vara glad så länge man mår bra men vill ju hela tiden känna av att man är gravid ...
  • Jeex
    Irdis skrev 2018-05-05 20:24:02 följande:

Jag känner inte heller mycket - ömmande bröst, men lite olika mellan dagar, men mest en jätte trötthet som plötsligt kommer o är halvt förlamande! Någon fler som känner så? Man ska ju vara glad så länge man mår bra men vill ju hela tiden känna av att man är gravid ...

Håller med helt att man blir helt lamslagen av trötthet. För mig är det som värst på em/tidig kväll och blir så trött så det nästan bränner bakom ögonlocken.
  • FrökenFlower

Samma här med tröttheten. Den har kommit sista veckan och det blir bara värre och värre. Somnar gärna och ofta och idag var det en kamp att köra till stan och trodde jag skulle somna. På hemvägen fick den upplockade sambon köra medans jag sov.

Kommer ihåg att jag var fruktansvört trött med tvåan också men kommer inte ihåg om och när det slutade.

• Jomila

Hejsan!

Jag är gärna med här om jag får! Plussade den 29 april på cykeldag 33...BF 4 januari (enligt natural cycles). Barn nummer två <3

• redos
    lksnigel skrev 2018-05-01 09:34:58 följande:

Vi är ett skönt gäng redan  i en hemlig grupp! Skicka PM så bjuder jag in dig :) 

Hej!

Jag har precis plussat och om jag räknat rätt bf 11/1-19. Jag vill väldigt gärna hänga på i fb-gruppen, ska jag skicka pm på FL eller på fb????? Tack på förhand!
  • theteacher

Hej!!

Då ansluter även jag mig till gruppen. :) Plussade idag på BiM, BF enligt NC 16/1 men kan också vara 11/1 enligt en annan app. Sjukt förvirrande.. 
    Jag är fortfarande i chock eftersom detta är vårt första försök och med första barnet. Hade kanske aldrig trott för världen att de skulle gå så här snabbt! Nu håller vi tummar och tår för att lilla millimeterstora embryot stannar kvar där inne. Tungan ute

Jag går gärna med i en FB grupp om man får. :) 

• lksnigel
    redos skrev 2018-05-05 22:30:29 följande:
    Hej!

Jag har precis plussat och om jag räknat rätt bf 11/1-19. Jag vill väldigt gärna hänga på i fb-gruppen, ska jag skicka pm på FL eller på fb????? Tack på förhand!
    Skicka meddelande här på familjeliv med din mailadress så kan jag lägga till dig! (Och ni andra som vill vara med) :) 
  • H0nd3ndär

Hej

Plussade för ett par dagar sedan. Har smällt det sedan dess och är nu redo att hoppa på denna tråden. 4+1 idag och BF 12e jan.

Roligt att det är så många som redan hittat hit!

• Jenni

Hej. Jag vil gärna också vara med i fb gruppen. Plussade igår skolle borda vara bf 14.1 2019

• Jeex

Är det någon som har fått helt ändade sömnvanor redan ? Har de senast dagarna vaknat upp 3-4 gånge varj natt med ungefär en timmas mellanrum. Och sedan vaknar jag orolig tidigt av mig själv och är superpigg även fast jag har alla dessa uppvaknanden.

Svar på tråden BF Januari 2019