BIM juni 2018
Herregud jag är gravid!!!! <3
Herregud jag är gravid!!!! <3
Hej, jag är ny i den här gruppen och vi har precis börjat att försöka skaffa barn. Jag har haft stenkoll på mina cykler ett bra tag nu då jag började med NC för 3 år sedan. Och enligt appen haft ÄL varje månad. Enligt appen så var jag på ÄL+9 (igår) när jsg tog det här testet. Vad tror ni, kan det vara positivt? Vet att det är väldigt tidigt men kunde inte hålla mig då jag har trott att jag har inbillat mig alla symptom. Har känt en dragande känsla i magen några dagar nu och har ömma bröst.
Hur går det för alla som har plussat hittills? Håller det i sig än? Själv plussade jag igår och är så himla nervös att det inte ska gå vägen. När kan man börja släppa lite på den känslan och kunna njuta lite också? Hur många vill/har gjort/kommer göra KUB-test och i vilken vecka?
Tjejer, vill ni hjälpa mig tänka?
Jag har bim 5/3 cirka! Vecka 5 nu 4+2
Jag har två missfall bakom mig (april och maj i år)
Och jag förstod dem tidigt då jag tog cb digitala test som aldrig ökade till gravid 1-2 veckor utan stod 1-2 veckor hela tiden! Fick missfall vecka 6 båda gångerna (motsvarande som på tisdag nu veckan som kommer)
Är såklart lite nervös, men mår illa den här gången till skillnad från de andra gångerna vilket känns ?bra? om nu fattar :)
Hade ni tagit cb digital den här gången med för att förhoppningsvis lugna mig och se att hcg ökar, eller låtit bli? Om jag ska ta, när hade ni då gjort det! Jag har två som ligger på posten som jag ska hämta i EM! Borde det inte ha slått om på fredag iaf om allt är som det ska?
Vet inte hur jag ska göra.. vill göra allt för att lugna mig, men tänk om testet visar 1-2 och sen är graviditeten ändå som den ska ... då mår jag ju bara dåligt!
Hur hade ni gjort?
Tack och detsamma <3 ja det gör ju en jätteorolig! Jag tror jag testar på fredag och hoppas på 2-3 och sen lugnar mig till mitt vul 9/7 ..: om jag nu inte får missfall innan det IGEN! Men nu skaaaaa jag tänka positivt!
Jag har inte testat digitalt alls denna gången men fick plus på vanlig sticka i lördag! Kollat så sträcket ökar i styrka och igår var det mycket starkare! Så känns bra det iaf! Kommer nog fortsätta kolla stickor var 3 e dag eller så fram till v 12 om det går bra!
Kan ju absolut ha varit för tidigt för 3+ för dig! Testa igen på morgonurin om någon dag? Ring annars och säg du är orolig och be om vul? Kram <3
<3 ja tiden är lååång! Jag är helt klart gravid just nu iaf! Mår sjukt illa från och till.. redan i veckan 5 liksom haha! Men jag klagar absolut inte, nöjd så länge liten lever <3
Håller alla tummar för att båda slår om till helgen nu då! När har du bim?
Berätta gärna hur det går!!! Kram
Ca 5/3 :) så ditt test borde ju slå om nu! Hoppas :)
Mitt skulle slå om nu först för typ 2 dagar sen så får se om jag testar imorgonbitti eller lördag morgon!
Vill inte blir besviken! Gah! Haha
Nix! Se kommentaren några steg upp :) vill inte oroa mig i onödan! Kanske hoppar det helt :)
Har du? <3
Tog ett digitalt imorse med morgonurin som slog om till 3+. Vet inte vad jag ska tro, hade små blödningar igår. Ber att det inte är nåt farligt!
Ring och säg att du har blött lite och är väldigt orolig och mår dåligt då du haft missfall innan och be snällt om ett vul! Säg att du verkligen måste få veta! Har du slutat blöda? Hoppas så att allt är bra<3