• SL185

BIM juni 2018

Frallanz skrev 2018-06-30 13:21:58 följande:

Förstår din oro, är i vecka 5 nu, tredje försöket med andra barnet då dem andra två försöken slutade i mf mars och maj, så fick själv två mf på raken. Jag vet att det är jättejobbigt med den där ovissheten du känner just nu, men allt man egentligen kan göra är att vänta och se :/ jag håller tummarna, du är inte ensam <3

Om du är sådär helt otröstligt orolig så prova ringa akuten eller någon akutgyn eller nåt i din stad?

Fy, beklagar dina missfall:( hoppas att du blir gravid nu!

Jag kom nyss hem från akuten..de såg en graviditet o ett foster men de kunde varken säga bu eller bä. De vet inte om fostret lever eller om det är missfall på gång :( Det är för tidigt för att uttala sig. Ser normalt ut än så länge sa se. Återstår att se :( oron är dödlig.. va hemskt att så många kvinnor går igenom liknande.
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-06-30 23:27:31 följande:

Förstår att det är jobbigt att inte veta såklart! Men du är iaf gravid, väntar ett barn och inte ett missfall så nu håller vi våra tummar att pyret stannar där :) hos oss båda! Vilken vecka är du i och ska du på vul snart igen? Jag är bara i vecka 5, 4+1 Men det var i vecka 5 jag fick mf med båda de andra så får se hur detta slutar, men tänker iaf vara glad över att jag ÄR gravid och njuta av det trots den där oron som försöker ta över :)

Åh förlåt jag läste hastigt tidigare, stort grattis till din graviditet! 3 missfall på raken är väldigt ovanligt utifrån vad jag läst. Så hoppas o ber att pyret där inne stannar kvar hos dig nu <3 va skönt det ska bli när du passerat vecka 5! Ska du på tidigt vul?

Jag är i vecka 7 (6+3), förra missfallet började när jag var i vecka 5 (4+2) o började blöda rikligt direkt samma dag.

Jag ska på vul på fredag o tänker att jag borde få ett riktigt besked då, tex att man ser hjärtat slå eller så ser man inte det o då vet jag svaret.

Du är gravid till motsatsen har bevisats, snälla njuuut :) jag har varit glad o hoppfull trots tidigare missfall tills jag började få blödningar/spottings i kombination med att symtomen avtog o jag fick ont i ryggen ist, då rasade min värld. Men det återstår att se. Ber att mitt lilla pyre stannar, som vi kämpat för att få det :(
  • SL185
    Systeryster33 skrev 2018-07-01 10:45:32 följande:

Hoppas så för din skull <3 har du blött inatt/idag med?

Kram

Tack fina för ditt stöd <3 på natten kommer det inget. Men på morgonen o senare kommer det bruna/ibland rosa spottings :/
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-07-01 11:17:42 följande:

DUmma telefonen skickade svaret ovanför innan jag var klar :*

Nej jag har inget vul inbokat, Vet inte om jag känner att det behövs nu när jag fått så starka gravtest, men klart hade varit spännande att se ett litet hjärta så man kanske borde höra av sig sen :)

Fick också mf i vecka 5 med dem båda gångerna, 4+2 med båda och idag är den dagen så lite nervös är man... men som du säger; gravid tills motsatsen vidas :)

Oroa dig inte, så länge allt flyter på som vanligt så finns ingen anledning till oro <3 stor kram o tack för ditt stöd <3
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-07-01 14:10:07 följande:

Nej precis :) man kikar ju pappret efter varje toabesök måste jag säga... rädslan av att se de där blodet. Men som sagt det är ju vanligt med små blödningar i början, så andas du också :) inte direkt det lättaste att vara lugn när man sett minsta tecken på blödning heller men vi finns här för dig iaf o stöttar <3

Tack så himla mycket fina du<3
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-07-02 14:35:15 följande:

VUL inbokat idag, 18/7 fick jag tid :) är då i vecka 7 (6+5).

Va kuuul! Så spännande :)
  • SL185

Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords

• SL185
    FrökenUtter skrev 2018-07-02 17:28:30 följande:

Åhnej :( gick precis in för att kolla hur det gick. Låter otroligt tungt för dig! Man vill ju bara att det ska gå bra :( Hoppas att det finns något därinne trots att det ser mörkt ut! <3

Jag hoppas med :( orkar inte gå igenom detta igen, trodde att det skulle gå bra denna gång ju. Tack för ditt stöd <3
  • SL185
    JoWiAn skrev 2018-07-02 17:48:13 följande:

Tråkigt att höra :( Ingen tröst just nu, men när du har din bebis så bleknar allt detta bort....Håller tummarna att allt snart kommer gå bra <3

Ja det är väl den enda medicinen :( hoppas att det blir bra <3
  • SL185
    Iväntanpåtrean skrev 2018-07-02 18:03:38 följande:

Stor kram!

Tack fina! Kramar <3
Svar på tråden BIM juni 2018