• SL185

BIM juni 2018

FGK skrev 2018-06-16 08:42:50 följande:

Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM

[quote=78801436][quote-nick]FGK skrev 2018-06-16 08:42:50 följande:[/quote-nick]

Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM?

Ja mycket möjligt att du har äl idag, äl brukar inträffa mellan 12-36 timmar efter positivt älutslag. Mys på :) :)
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-16 11:21:54 följande:

Haha!

Jag funderade på att visa maken igår, men insåg att hans otränade öga bara skulle se ett supersvagt streck. Han skulle nog behöva att strecken var lika starka för att tro att det var positivt! :'D Så jag tänkte vänta tills jag har ett ev positivt digitalt, för där är det ju inget att tolka!

Min make vet..fast jag har kämpat för att kontrollera mitt testande hahaha. Tog bara ett test under veckan o har 2 digitala kvar, tänkte ta ett varje vecka så att jag ser att antalet veckor ökar. :)
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-16 12:54:27 följande:

Du har plussat, gissar jag? (Dålig koll på alla i tråden!) Bra att kolla att det ökar. Helt sanslöst egentligen att man ska behöva vänta till VUL (om man inte erbjuds KUB) för att få bekräftat att det faktiskt gått vägen.

Ja precis :) helt sinnes alltså.. vilken mardröm att göra vul o så finns det inget där??! :( tycker att man borde erbjudas vul vid vecka 7 för den som vill..
  • SL185
    FrökenUtter skrev 2018-06-16 14:12:45 följande:

Min sambo är också medveten om testandet. Har lovat att vi ska göra det ihop, fast gårdagens lunch-test fick han se först sent ikväll så jag har väl fuskat lite. Har visat honom strecket imorse i alla tänkbara ljus och mot alla möjliga bakgrunder för att han ska se den ljusrosa tonen men han köper det inte. Blir digitalt imorgon på BIM så får vi se om det lyckas övertala..

Ååh va spännande! Hoppas på supertydligt positivt besked imorgon :) när är bim?
  • SL185

[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser strecket :) grattis :)

• SL185
    Plus skrev 2018-06-16 14:33:55 följande:

Gick på toa nyss och det kom lite lite rosa på pappret.. Fick ett svagt plus igår så nu är man orolig att det blir missfall :( Är det vanligt med rosa på pappret när man blir gravid? 

Jag har hört fler som fått det utan att det varit missfall! För min del var det dock missfall (menar inte att göra dig orolig men ville bara berätta hur det var för mig). Men det är väldigt olika o verkar ändå vara ganska vanligt med blödningar då o då under graviditet.

Ha tålamod o vara positiv tills motsatsen är bevisad, hoppas o ber att det inte är nåt farligt <3
  • SL185
    ffrida skrev 2018-06-16 19:31:22 följande:

Tog ett nytt test nu precis och jag tycker det syns lite tydligare ????????

Tycker det ser positivt ut :) grattis!
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-16 20:12:03 följande:

Jag är så spänd inför morgondagen! Jag är ganska säker att mitt svaga test igår var positivt, men jag har inte berättat för någon (inte ens maken, då jag hoppas få visa digitalt för honom imorgon). Det är så svårt när alla mina tankar upptas av det här och jag inte kan säga något till någon

Åh va spännande!! Håller tummarna för supertydligt positivt besked :) :)
  • SL185
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 09:00:42 följande:

Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!

Stooort grattis :)
  • SL185
    ffrida skrev 2018-06-17 14:12:49 följande:

Mina tidigare ljusa streck i veckan var på riktigt! :D

Grattis grattis :)
Svar på tråden BIM juni 2018