• SL185

BIM juni 2018

Daphodil skrev 2018-06-17 17:41:56 följande:

Det kanske är det som är hemligheten?

Allrså jag är så trött senaste dagarna. Känner mig konstant bakis ungefär. Om jag nu är gravid kommer det bli ett helsike att jobba natt v 26!

Men gud samma här!! Orkar knappt göra nåt??! Hur ska man orka jobba?! Men symtomen får gärna vara där så man inte nojar om de försvinner :) :)
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-17 18:51:48 följande:

ELLER HUR!

Blev nästan lite nojig när jag kände mig pigg idag, men sen när jag kom hem bara stupade jag och då kändes det "bra" för symtomen är kvar Mår dock lite illa vilket gör mig orolig - vid senaste graviditeten mådde jag illa först lägre fram. Betyder detta att jag kommer må mer illa (rejält) denna gång? Någon som har erfarenhet om just detta?

Jag har oxå illamående, började sen förra lördagen (bim var ju i fredags)!!! Dock har det varit hanterbart men värst var det igår, höll på kräkas på morgonen. Idag är det på låg nivå igen. Vet inte vad det innebär faktiskt.. men ska inte klaga över symtomen..vart skiträdd när jag vaknade imorse o inte hade kramper..tänkte nu kommer missfallet igen. Men så kom kramperna tillbaka nyss, älskar mina kramper o illamåendet hahahaha (man blir helt galen efter missfall asså) :D
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-18 06:25:02 följande:

Jo, lergigan gav hyfsad effekt men det var skönt att få komma in senare två veckor och slippa det värsta illamåendet.

God morgon alla förresten. Firar första semesterdagen med att bli väckt av "maaammaaa! Mammaaa!" kl 05. Nu är det fullt ös! Jag ska testa om nån timme tänkte jag, hoppas på starkt streck!

Hahahaha vilken härlig morgon :) yeeey hoppas testet visar det vi vill se!!
  • SL185
    Daphodil skrev 2018-06-18 07:32:13 följande:

Okej dagens test är något starkare vill jag tro! Det är positivt (fast bilden här blir väl urvattnad som vanligt ) men av någon anledning kan jag inte tro på det förrän jag får ett SUPERSTARKT streck.

Jo men det ser positivt ut!!
  • SL185

Idag testade jag digitalt (plussade förra tisdagen med vanlig testa tidigt) o det stod 2-3v!! Så nu vågar jag tro på detta lite mer :)

Kämpa på ni som inte plussat ännu, det kommer att komma, ha tålamod även fast tålamodet är vår värsta fiende när det gäller bebislängtan <3 vi kvinnor är så starka!

• SL185
    Daphodil skrev 2018-06-18 08:13:15 följande:

Tidigaste laget, men molvärk är alltid bra Hoppas det är nåt på g!

Tack för titten på mitt test, även om jag inte fattar att du ser nåt på det Ser ut som en fattig spökskugga här, men är lite tydligare i verkligheten. Jag är dock livrädd för missfall eller x så jag vågar inte ta ut något än

Jag är på BIM -1, ingen aning om när äl var, men troligast runt 6 juni. Vi var sjuka den veckan och fick bara till ett enda ligg, och det var då GRATTIS! Hur mår du?

Jag mår bra, har dock mkt kramper men klagar inte :) vill så gärna göra tidigt vul, är orolig hela tiden o vågar knappt tro på att det är sant
  • SL185
    FGK skrev 2018-06-18 08:51:58 följande:

Fick plus (glad fast gubbe) på CB test i fredags, stämde bra med flytningarna jag hade. Men min temp är fortfarande låg.. så tog ett nytt test idag, och det var fortfarande positivt!?!?

Ägget kan ta upp till 36 timmar innan det släpper så det är nog ingen fara :) mys på!!
  • SL185
    AnonymAB skrev 2018-06-18 10:46:37 följande:

Här även provas med ägglossningstest. aldrig sett någon stegring eller utslag över huvud taget. har jag ingen ägglossning?

hade aldrig trott att jag kunde bli så ledsen av det här.. Idag ville jag inte ens gå till jobbet..

Man kan ha ägglossning fastän det inte visar så på ältest. Men om du är orolig över att du inte har ägglossning så tycker jag att du ska kontakra gyn för att reda ut det. De kan se sånt på vul! Styrkekramar till dig <3
  • SL185
    Thorax skrev 2018-06-18 13:13:19 följande:

Min mens kom idag på bim-5

Så hoppar över till juli tråden

Åh:( hoppas på guldägg nästa månad. Ge inte upp, det kommer verkligen när man minst anar det <3
  • SL185
    FGK skrev 2018-06-18 20:39:59 följande:

Det är över 48h sen jag tog testet :/ Tydligen så kan testen bli positiva utan att ett ägg släpper, så ÄL uteblir nog denna gången :(

Åh va tråkigt! Hoppas på bättre lycka nästa månad <3
Svar på tråden BIM juni 2018