• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • lo

Denna cykeln spökar. Någon som varit med om liknande?

Hade enligt appen bim 8-12 juni ungefär. Men mensen har fortfarande inte kommit och alla test jag tar är negativa.

Köpte rfsu stickor på apoteket i går, tog ett på EM igår och ett med morgon urinen precis men båda är toknegativa.

Tyckte de kändes som menskänning förra veckan men inget hände. Nu känner jag ingenting.

Förutom lite värmesvallningar imellanåt. Men de kan ju bero på vädret?

Någon som varit med om liknande. Eller kan kroppen hoppa över en mens period?

Har inte testat äl stickor igen men enligt appen är de dax för äl nästa vecka igen.

Fattar ingenting!

• Sommar15
    EmmalinneaS skrev 2018-06-20 06:10:00 följande:

Idag kom mensen med ganska mycket mensvärk så jag lämnar den här tråden.

Jättegrattis till er som har plussat och stort lycka till till er annat. Annars hoppas jag att juli är vår månad <3

:( så tråkigt! Håller tummarna för juli!
  • Sommar15
    lo skrev 2018-06-20 07:39:13 följande:

Denna cykeln spökar. Någon som varit med om liknande?

Hade enligt appen bim 8-12 juni ungefär. Men mensen har fortfarande inte kommit och alla test jag tar är negativa.

Köpte rfsu stickor på apoteket i går, tog ett på EM igår och ett med morgon urinen precis men båda är toknegativa.

Tyckte de kändes som menskänning förra veckan men inget hände. Nu känner jag ingenting.

Förutom lite värmesvallningar imellanåt. Men de kan ju bero på vädret?

Någon som varit med om liknande. Eller kan kroppen hoppa över en mens period?

Har inte testat äl stickor igen men enligt appen är de dax för äl nästa vecka igen.

Fattar ingenting!

Kan du ha haft senare ägglossning? Typ förra veckan när det kändes som mens?
  • Sommar15

Skulle aldrig testat imorse, nu är jag bara supernervös! Ser ni också en skugga vid markeringarna?

Eg för tidigt att testa idag...
  • lo
    Sommar15 skrev 2018-06-20 07:47:46 följande:

Kan du ha haft senare ägglossning? Typ förra veckan när det kändes som mens?

Jag använde äl stickor förra månaden och fick utslag för äl 29/5 så de är de som är så konstigt.
  • FGK
    lo skrev 2018-06-20 07:50:18 följande:

Jag använde äl stickor förra månaden och fick utslag för äl 29/5 så de är de som är så konstigt.

Man kan få utslag på ÄL test utan att man har ÄL :/ så är det för mig denna månaden.. har haft positivt ÄL test i flera dagar men min temp höjs inte så har inte haft ÄL. Har även haft som du, negativa test och ingen mens på två veckor. Hänt två ggr och båda gångerna var jag som mest stressad av olika saker i livet.
  • lo
    FGK skrev 2018-06-20 07:55:36 följande:

Man kan få utslag på ÄL test utan att man har ÄL :/ så är det för mig denna månaden.. har haft positivt ÄL test i flera dagar men min temp höjs inte så har inte haft ÄL. Har även haft som du, negativa test och ingen mens på två veckor. Hänt två ggr och båda gångerna var jag som mest stressad av olika saker i livet.

Min temp höjdes i helgen kändes som klimakteriesvallningar helt galet. så då hade jag antagligen äl förra veckan då. Sjukt kontakt gt känns de att kroppen lurar en på en hel månad. Tänkte ta ett nytt grav test nästa vecka för att vara på den säkra sidan sen invänta mens i slutet av månaden i stället.. Tack för svar på mina frågor nu är guld <3
  • Labellas

Hoppar in i den här tråden. Min mens är ca fyra dagar sen och gud vad jag hoppas!!! Inte vågat ta ett test än men imorgon har jag bestämt mig för att göra det. Så nervös!

• anny1
    Sommar15 skrev 2018-06-20 07:48:54 följande:
    Skulle aldrig testat imorse, nu är jag bara supernervös! Ser ni också en skugga vid markeringarna?

Eg för tidigt att testa idag...
    Jag vet inte om jag ser något tyvärr men det är nog för tidigt för att säga, hade du inte bim om 6 dagar? Försök vänta två dagar och ta ett nytt test. Eftersom hcg nivåerna dubblas på två dagar i början ungefär så hoppas jag du får ett fint plus på midsommarafton
  • Sommar15
    anny1 skrev 2018-06-20 14:06:29 följande:

Jag vet inte om jag ser något tyvärr men det är nog för tidigt för att säga, hade du inte bim om 6 dagar? Försök vänta två dagar och ta ett nytt test. Eftersom hcg nivåerna dubblas på två dagar i början ungefär så hoppas jag du får ett fint plus på midsommarafton

Ja det är ngt svagt där, ska prova igen imorgon! Just detta test ska man kunna ta 5 dagar innan bim.
Svar på tråden BIM juni 2018