• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Zandylina

BIM+1 å negativa test, tempen droppa under coverline idag så mensen kommer nog under dagen. Jaja så t som händer, lycka till alla andra å grattis till dem som plussat.

• Smulan87
    Sommar15 skrev 2018-06-18 22:39:56 följande:
    Jag ser ett suuuupersvagt också! Men vill varna för att de här lätt kan ge svaga streck även negativa, fick själv ett sånt förra cykeln! Var övertygad om streck men det var inget, alla andra tester var helt blanka. Men det är ju supertidigt! Har också bim 26/6 o tänkte vänta iaf några dagar innan jag börjar.
    Då har vi nästan BIM samtidigt =) jag har 27/6 (men kan lika gärna vara 26/6). Jag ska testa tidigast nu på lördag =)
  • clarabjorklund
    Vinter16 skrev 2018-06-18 22:26:41 följande:

Jag har bim den 26/6 och det är ju egentligen alldeles för tidigt för att testa nu men jag köpte ett ?testa tidigt test?. Tycker jag ser ett suuuuuper svagt sträck, är det inbillning eller ser någon annan detta också?

Ser tyvärr ingenting och dessutom så säger jag som vissa andra här inne, CB har en tendens att ha många spökstreck, vilket jag fått flera ggr. Rekommenderar Predictor Early om du vill ha ett bra ?testa tidigt?-test!

Jag har Bim 26/6, och väntan är olidlig.....
  • clarabjorklund

Denna väntan är olidlig. Är idag på ÄL+6 och har sedan ett par dagar tillbaka haft molvärk, vilket jag fortfarande har. Igår fick jag gå och lägga mig en timme vid klockan 18.30 pga trötthet, vilket ALDRIG händer annars och huvudvärken ska vi inte prata om. Jag vill veta nu, haha, tålamodet är inte det bästa!

Grattis till alla er som plussat! <3 

• Sommar15
    clarabjorklund skrev 2018-06-19 08:48:28 följande:

Denna väntan är olidlig. Är idag på ÄL+6 och har sedan ett par dagar tillbaka haft molvärk, vilket jag fortfarande har. Igår fick jag gå och lägga mig en timme vid klockan 18.30 pga trötthet, vilket ALDRIG händer annars och huvudvärken ska vi inte prata om. Jag vill veta nu, haha, tålamodet är inte det bästa!

Verkligen! Men tyvärr känner jag mig exakt likadan som tidigare månader... :( men bara äl+7 så mkt kan ju hända :)
  • Lilly2015
    clarabjorklund skrev 2018-06-19 08:48:28 följande:

Så segt! Jag har exakt samma symptom som du. Somnade för natten klockan 19 igår och hade ont i huvudet hela dagen. Däremot kan jag skylla huvudvärken på vädret och tröttheten på att semestern är efterlängtad. Min temperatur är låg den här månaden och jag har inte ens fått ont i brösten. Noll förhoppningar på att det har tagit sig :( eller förhoppningar har jag såklart, men är jag logisk så vet jag att det inte blev något. Deppigt!
  • Iväntanpåtrean

Stort grattis till alla pluss som trillat in i tråden nu på senaste!

Och hoppas att juli är er månad, ni som fått hoppa vidare <3

Jag har också bim 26e, är på äl+7 idag och tiden går såååå långsamt. Borde egentligen njuta av sommaren (okej spöregn men ändå...) men vill bara att tiden ska gå.

Är bortrest tills på söndag och lämnade alla tester hemma. Har ytterst begränsade möjligheter att smita iväg och köpa något test så tyckte att det var en fantastisk idé så jag inte kan testa förrän tidigast på söndagskväll eller måndagsmorgon, kan säga att jag ångrat mig nu, haha.

• Iväntanpåtrean
    Vinter16 skrev 2018-06-18 22:26:41 följande:

Jag har bim den 26/6 och det är ju egentligen alldeles för tidigt för att testa nu men jag köpte ett ?testa tidigt test?. Tycker jag ser ett suuuuuper svagt sträck, är det inbillning eller ser någon annan detta också?

Kan ana något svagt svagt! Men som tidigare talare sagt skulle jag testa med ett annat märke. Håller tummarna!
  • bumblebeez
    Milian03 skrev 2018-06-19 01:01:15 följande:

Hej! Fanns det en liten bf februari fb grupp? :)

En liten har "jag", skicka ditt namn på PM så lägger jag först till dig som vän på FB :) (Måste göras för att lägga till i hemliga gruppen). :) 
Svar på tråden BIM juni 2018