BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hej, jag är ny i den här gruppen och vi har precis börjat att försöka skaffa barn. Jag har haft stenkoll på mina cykler ett bra tag nu då jag började med NC för 3 år sedan. Och enligt appen haft ÄL varje månad. Enligt appen så var jag på ÄL+9 (igår) när jsg tog det här testet. Vad tror ni, kan det vara positivt? Vet att det är väldigt tidigt men kunde inte hålla mig då jag har trott att jag har inbillat mig alla symptom. Har känt en dragande känsla i magen några dagar nu och har ömma bröst.
Tar bort mig, det var inte vår månad nu heller
Lycka till ni andra!
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih, Labellas
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina,
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove
23/6 Thorax
24/6 Pumpan90
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
Smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej
28/6 FGK
29/6 mor till 2 väntan på nr3
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
14/6 ettlitetsyskon
15/6 FrökenUtter (bim-2)
15/6 Daphodil BIM-4
16/6 bumlebeez
16/6 ffrida
15/6 Jowian
20/6 Labellas (BIM+4)
21/6 sussovich (Bim-1)
Hej alla!
Hoppar in här
Jag vet inte riktigt när jag har bim...jag har PCO och har inte haft mens eller äl på länge. Nu har jag fått hjälp med att få igång ägglossning.
Fick solklar utslag på äl-test 8/6 och då vart det massa mys. Nu vet jag inte när jag bör testa då jag inte har koll på min cykel och vill verkligen inte testa för tidigt. I nov förra året hade jag min sista äl/mens och då fick jag mens 16 dagar efter utslag på äl test. Kan jag testa på sön 24/6 då det har gått 16 dagar? Hjälp!!
Hej alla!
Hoppar in här
Jag vet inte riktigt när jag har bim...jag har PCO och har inte haft mens eller äl på länge. Nu har jag fått hjälp med att få igång ägglossning.
Fick solklar utslag på äl-test 8/6 och då vart det massa mys. Nu vet jag inte när jag bör testa då jag inte har koll på min cykel och vill verkligen inte testa för tidigt. I nov förra året hade jag min sista äl/mens och då fick jag mens 16 dagar efter utslag på äl test. Kan jag testa på sön 24/6 då det har gått 16 dagar? Hjälp!!
Testa på! Brukar ha bim kring 14 dagar efter äl!
Jag hade ägglossning 8 juni ca. Ungefär 5-6-7 mådde jag smått illa som jag alltid gör innan ägglossning. Gick över till helgen 8-9-10 juni, sedan 12 juni började jagmå illa igen. Mådde illa i en vecka till 18-19 juni då jag började känna mig sjuk. Lite febrig liksom. Fick också enormt ömma bröst. Fram och tillbaka har jag också känt mig gasig o magen och nu de senaste lös i magen. 20-21-22 juni mådde jag riktigt illa och inbillade mig att jag kissade oftare. Hade BIM idag 22e men fick mensen som ett brev på posten. Fortsätter må väldigt illa, sjukkänslor, lös i magen och i ländryggen. Brösten ömmar. Har heller inte känt mig ?tjockare? kring mens som jag annars gör.
Undrar om jag ändå kan vara gravid trots dagens blödning...? Har verkligen haft känslan av att jag var gravid med tanke på mitt illamående och trötthet/sjukkänsla i snart två veckor. Världens käftsmäll att se det röda på pappret imorse...
Om jag nu inte är gravid, vad är det då för fel på mig när jag mår illa hela tiden?
Så ledsen :(
Jag hade ägglossning 8 juni ca. Ungefär 5-6-7 mådde jag smått illa som jag alltid gör innan ägglossning. Gick över till helgen 8-9-10 juni, sedan 12 juni började jagmå illa igen. Mådde illa i en vecka till 18-19 juni då jag började känna mig sjuk. Lite febrig liksom. Fick också enormt ömma bröst. Fram och tillbaka har jag också känt mig gasig o magen och nu de senaste lös i magen. 20-21-22 juni mådde jag riktigt illa och inbillade mig att jag kissade oftare. Hade BIM idag 22e men fick mensen som ett brev på posten. Fortsätter må väldigt illa, sjukkänslor, lös i magen och i ländryggen. Brösten ömmar. Har heller inte känt mig ?tjockare? kring mens som jag annars gör.
Undrar om jag ändå kan vara gravid trots dagens blödning...? Har verkligen haft känslan av att jag var gravid med tanke på mitt illamående och trötthet/sjukkänsla i snart två veckor. Världens käftsmäll att se det röda på pappret imorse...
Om jag nu inte är gravid, vad är det då för fel på mig när jag mår illa hela tiden?
Så ledsen :(
Ta ett test? :)
Om du inte är gravid låter du som sjuk, med en liten hint av "skengravid". :)
Men ja, man kan vara gravid trots blödning :)
Svagt plus idag! Kan det bli 3:e gången gilt som liten vill stanna tro? <3
18/6 - Zandylina,
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove
23/6 Thorax
24/6 Pumpan90
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
Smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej
28/6 FGK