• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Smulan87
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-23 20:25:00 följande:
    Samma här, vill ha det bekräftat med digitalt. Har också BIM på tisdag!
    Är de också tredje barnet i så fall? =) =D
  • Smulan87
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-23 20:25:00 följande:
    Samma här, vill ha det bekräftat med digitalt. Har också BIM på tisdag!
    De var inget såg att du var TS hahah! tredje! ;)
  • Nolix
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-23 20:26:38 följande:
    Vågar inte säga om jag ser något eller inte. Kvaliteten blir ju så mycket sämre när man laddar upp här... Håller tummarna!
    Ja, jag såg det nu när jag gick in på datorn också. Sen när man ser andras test och man bara ser pyttelite så tycker man helt plötsligt att man inte alls ser något på sitt eget, haha. Tänk att det ska vara så svårt att veta om man verkligen ser något eller inte. Tycker nästan att strecket försvinner om man koncentrerar sig för mycket men tittar man bara lite snabbt så ser det ut som att det är något väldigt väldigt svagt där..återstår att se imorgon då! Tack :)
  • Penguinlover

Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...

• FGK

Är det vanligt med spök på RFSUs gravtester? Lägger upp bild, får se någon annan kan se ngt på de.

• Lilly2015

[quote=78823769][quote-nick]FGK skrev 2018-06-23 21:12:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser :)

• Penguinlover
    Penguinlover skrev 2018-06-23 20:54:40 följande:

Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...

Sov väldigt dåligt och gick upp och tog testet klockan 4 imorse.

Jag är gravid! BF 3 mars.
  • Smulan87

Nu kan jag tro det! På första försöket!! Så jäkla lycklig <3 tredje och sista barnet <3 ska njuta av denna graviditet varenda sekunder <3 *bölar*
  • Maka94
    Smulan87 skrev 2018-06-24 06:33:14 följande:

Nu kan jag tro det! På första försöket!! Så jäkla lycklig <3 tredje och sista barnet <3 ska njuta av denna graviditet varenda sekunder <3 *bölar*

Grattis!!
Svar på tråden BIM juni 2018