BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
6/3 =D och du?
Har du testat negativt efter ditt mf? Har du det så är det ett positivt gravtest. Själv fick jag positiva gravtest i över en månad efter mitt första mf.
Ser streck på samtliga stickor! Grattis!
Du är gravid! Äl test kan ge positivt när man är gravid
Jag har testat negativt flera gånger sedan missfallet! ???? därför jag vågar hoppas liiiite iaf! :)
Jag ska också köra digitalt test imorgon bitti! BIM idag, men har bara 12 dagars lutealfas så imorgon blir äl+13. Jag känner mig faktiskt ganska säker på att jag är gravid för jag har mått precis som jag gjorde innan plusset förra graviditeten. Samtidigt är det väldigt nervöst för jag skulle bli väldigt ledsen om testet imorgon säger "Inte gravid". Har försökt sedan augusti förra året och börjar ledsna på detta nu...
Jag har så svårt o vänta på att testa.. för man vill så gärna vara gravid!
förra månaden trodde jag att jag vad gravid, hade stamande känsla i vänster ljumske, molnande värk o så spände det enormt i brösten dagarna innan bim.. men så kom mensen 2 dagar tidigt med buller o brak .. fick hemsk mensvärk o 2 stora klumpar som kom först innan det vanliga blodet kom.. kändes märkligt..
Denna gången vågar jag inte tro att jag är gravid! Testade igår o idag, har bim 29/6 o såklart är det för tidigt o neg.. men jag vill ju oxå få ett litet svagt streck på min sticka...
innerst inne vill jag vara cool o lugn o vänta o testa ifall inte mensen kommer, men det går ju inte!
Var med o skrev i början av denna tråd. Trodde mig då att min bim skulle vara 11/6, visade sig jag fick ägglossning dag 33 i cykeln istället. Och plussade idag på ÄL+9 väldigt svagt. Men sedan 1-2 veckor på digitalt.
Hade ett missfall i februari så nu håller vi alla tummar att detta ska gå vägen.
Vad kul att så många plussat. Jag gjorde också det precis på tredje försöket. Är nog lite i chock. Äl+13 eller 11 idag. BF 5 mars enligt NC. Håller tummarna så hårt för att allt ska gå bra nu!
Vad kul att så många plussat. Jag gjorde också det precis på tredje försöket. Är nog lite i chock. Äl+13 eller 11 idag. BF 5 mars enligt NC. Håller tummarna så hårt för att allt ska gå bra nu!
Hur har du mått som trott dig vara gravid?