BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
BIM 29/6 så det är lång väntan nu hehe. Nästa ÄL kring 15e!
Glömde ju skriva in mig ????
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga
11/6 josssssaaaaan, kakan0, Phines92
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla
27/6 Camilllla
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
Någon som ser nått? Äl+11 bim-3.. (dragit ner ljuset bara).
Jahapp, tempdippen på äl+8 var ju intressant. Tempen gick upp idag igen! Det drar/småsticker i äggstockarna, inte alls som vanlig mensvärk.
Sen är mina bröstvårtor extreeemt varma av någon anledning? Någon som har erfarenhet? Även flytningar, hur såg era ut?
Försöker också med syskon till 3-åring! Bim 26/6. Håller tummarna för juni! :)
Beroende på när äl blir... men typ 26/6! Har du typ samtidigt?
Förstår precis din känsla! Är på ÄL+7 och vill egentligen testa redan imorgon, men ska nog vänta till ÄL+10, dvs BIM-5. Svårt att hålla sig! Har inga symtom alls, å andra sidan hade jag alla möjliga symtom förra månaden och då kom mensen. Känner du något?
Och till er andra, jag har köpt testa tidigt från Testlagret. Vilken dag rekommenderar ni att man testar på? Vill testa så tidigt som möjligt såklart
Jag har också en dotter som blir tre i juli. Så kul att vi är några som har samma ålder. Hon har tre storebrossor som är 9, 11 och 11 i år. Dom har en annan pappa. Så hoppas på helsyskon mer nära i hennes ålder :)
Någon som ser nått? Äl+11 bim-3.. (dragit ner ljuset bara).