• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Sommar15
    Frallanz skrev 2018-06-01 10:24:24 följande:

Men vad kul! Hur länge har ni försökt?

Då kan vi följas åt och hoppas juni är vår månad :)

Peppande med någon som också väntar på bim kring samma tid!

Vi har bara försökt i några månader... ni?
  • LovisaC1982

Hej allihop!

Hoppar in här också, 35 år och första försöket för syskon. Positivt ÄL-test 20 maj och insemination 21 maj. Känner mig lite låg för jag gjorde ett test i morse som var så negativt som det bara kan bli men jag har BIM först på tisdag den 5 juni så än så länge lever jag på hoppet. Skriver på mobilen och lyckas inte kopiera listan så om nån vänlig själ vill lägga in mig är jag tacksam :)

• Sommar15
    MaalinJ skrev 2018-06-01 12:10:29 följande:

Jag är osäker inom jag går den här behandlingen nu. När jag ätit den i 10 dagar så ska mensen komma 1-3 dagar efter så kommer den på dag 3 får jag mens den 10:e juni. Men jag räknar inte med att det har blivit något denna månaden eftersom cyklen å äl varit lite rubbat. Hoppas mer på i juli isåfall. Om cyklen blir 28-30 dagar så borde jag ha bim runt den 8-10 juli :)

Ok, så behandlingen ska göra så att du får ägglossning sen efter mensen? Jag hoppas jag slipper bim i juli ;) men annars hamnar den i slutet nångång...
  • Lilly2015

Nu fick jag mens! Hoppas på tredje gången gillt då! Jag har BIM igen i slutet av juni så jag stannar kvar i tråden :)

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992, lottch3n

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga

11/6 josssssaaaaan, kakan0, Phines92

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS, Smultronbär, penelope81

22/6 Lunalove

26/6 sommar15, Go o gla

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

• eman303
    Rynkar på näsan Är på bim -7. Testade precis negativt, jag vet att det är tidigt och jag testade på kvällen, men blev ändå besviken. 

Mina symptom
    -Kissnödig
    -Hård tjejmage
    -Talgkörtlar på vårtgårdarna sedan två dagar tillbaka.
    -Svullna/tunga bröst
    -Styva bröstvårtor
    -Humörsvängningar, grinar för minsta lilla
    -Hade (ovanligt) vattniga flytningar efter ÄL

Snälla, Vad tror ni? Sambon säger till och med att jag inte är mig lik. Varken på humöret eller brösten haha.. Är det för tidigt? Har ni testat runt bim -7 och sedan plussat en vecka senare? 

Behöver er alla <3
  • Sophie_A
    eman303 skrev 2018-06-01 20:54:12 följande:
    Rynkar på näsan Är på bim -7. Testade precis negativt, jag vet att det är tidigt och jag testade på kvällen, men blev ändå besviken. 

Mina symptom
    -Kissnödig
    -Hård tjejmage
    -Talgkörtlar på vårtgårdarna sedan två dagar tillbaka.
    -Svullna/tunga bröst
    -Styva bröstvårtor
    -Humörsvängningar, grinar för minsta lilla
    -Hade (ovanligt) vattniga flytningar efter ÄL

Snälla, Vad tror ni? Sambon säger till och med att jag inte är mig lik. Varken på humöret eller brösten haha.. Är det för tidigt? Har ni testat runt bim -7 och sedan plussat en vecka senare? 

Behöver er alla <3
    Jag fick också precis ett infall och tog ett test, haha! Kvällstesten är kanske inte de optimala, men de kan ju faktiskt visa något. Otroligt nog tror (!) jag att det är positivt. Jag är på antagligen på äl +10/bim -5 idag. För två dagar sedan, bim -7, var det definitivt negativt. Inte förrän idag jag faktiskt ser något som gör mig förhoppningsfull.

Ge det några dagar till, det där negativa kan mycket väl ändras :)
  • Sophie_A

Kan inte helt fatta att där faktiskt är ett svagt streck... Jag tror jag är på äl+ 10 nu. Har testat sedan två dagar tillbaka och känt mig galen som uppfattat skuggor, men nu blir det bara mer och mer tydligt. Ser ni vad jag ser? :o
  • eman303
    Sophie_A skrev 2018-06-01 21:23:43 följande:
    Kan inte helt fatta att där faktiskt är ett svagt streck... Jag tror jag är på äl+ 10 nu. Har testat sedan två dagar tillbaka och känt mig galen som uppfattat skuggor, men nu blir det bara mer och mer tydligt. Ser ni vad jag ser? :o
    Wow va kul, Grattis!! :D

Okej, så du fick ett minus på bim-7 alltså. Då kanske det finns hopp för mig med!
  • Sophie_A
    eman303 skrev 2018-06-01 21:33:52 följande:
    Wow va kul, Grattis!! :D

Okej, så du fick ett minus på bim-7 alltså. Då kanske det finns hopp för mig med!

Tack :D Känns spännande, hoppas bara att strecket blir starkare och starkare nu. 

Det tror jag absolut! Vad jag har förstått när jag har undersökt saken, är det inte så vanligt att få positivt innan äl+10. Flera dagar kvar :)

Svar på tråden BIM juni 2018