BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Men vad kul! Hur länge har ni försökt?
Då kan vi följas åt och hoppas juni är vår månad :)
Peppande med någon som också väntar på bim kring samma tid!
Hej allihop!
Hoppar in här också, 35 år och första försöket för syskon. Positivt ÄL-test 20 maj och insemination 21 maj. Känner mig lite låg för jag gjorde ett test i morse som var så negativt som det bara kan bli men jag har BIM först på tisdag den 5 juni så än så länge lever jag på hoppet. Skriver på mobilen och lyckas inte kopiera listan så om nån vänlig själ vill lägga in mig är jag tacksam :)
Tog ett nu på väldigt utspädd urin.. ändrat ljusstyrkan.
Vad tror ni?
Jag är osäker inom jag går den här behandlingen nu. När jag ätit den i 10 dagar så ska mensen komma 1-3 dagar efter så kommer den på dag 3 får jag mens den 10:e juni. Men jag räknar inte med att det har blivit något denna månaden eftersom cyklen å äl varit lite rubbat. Hoppas mer på i juli isåfall. Om cyklen blir 28-30 dagar så borde jag ha bim runt den 8-10 juli :)
Nu fick jag mens! Hoppas på tredje gången gillt då! Jag har BIM igen i slutet av juni så jag stannar kvar i tråden :)
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga
11/6 josssssaaaaan, kakan0, Phines92
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
Tack :D Känns spännande, hoppas bara att strecket blir starkare och starkare nu.
Det tror jag absolut! Vad jag har förstått när jag har undersökt saken, är det inte så vanligt att få positivt innan äl+10. Flera dagar kvar :)