BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hoppar in här eftersom min mens kom igår, 2 dagar för tidigt.. Enligt en app jag går efter så skulle den komma idag eller imorgon så jag var inte beredd på det alls. Men mensen har varit oregelbunden sen jag sluta med mina ppiller så det kan ju bero på det.. Dock så trodde jag starkt på att det skulle ta sig denna gång eftersom vi pricka in ägglossningen, iaf enligt testerna som visade positivt så pricka vi in det.. Men icke :( Nu blir det försök Nr 5. Jag trodde inte det skulle va så svårt att få till en liten bebis, men tydligen så är det en hel vetenskap det där med att verkligen pricka in ägglossning, och sen att man bara är fertil nån dag i månaden.. Ja, man blir tyvärr lite deppig när det gång på gång inte går! Nu har vi ju inte hållt på så länge som kanske många andra har, men man blir ändå helt nere!
Aja, bara på det igen denna månad och kanske inte hoppas på för mkt så kanske det går.
Jag har börjat tempa nu denna cykeln vilket är jättespännande. :) min mens kom också senare än beräknat, på bim+3. Så störigt! När har du ÄL? Jag ska ha runt månadsskiftet. Jag har oregelbunden mens så jag är inte riktigt säker. Brukar ha runt 34-36 dagar. Det är skitstörigt med långa cykler för man vill ju ja korta cykler då det går snabbare! Haha!
Hoppar in här jag med. Tredje försöket för oss nu! Blev gravida på första försöket i april, men det slutade tyvärr i missfall. Hoppades att det skulle ta sig på en gång igen men nu kom mensen igår så det är väl bara att ladda om... :) bim ca 11/6 (något oregelbunden cykel)
52
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan
12/6 - Anny1
13/6 - niiskuneiti
14/6 Systeryster33
15/6 - josefinkl
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Hoppar gärna in här också! Vi försöker med vårt första gemensamma barn (jag har en dotter sedan tidigare), och det är totalt sett försök 5, andra försöket med Letrozol-stimulering (jag har PCOS och knasig cykel). Den här månaden är vår!
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
4/6 - Issari, maria1992
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
11/6 josssssaaaaan
12/6 - Anny1
13/6 - niiskuneiti
14/6 Systeryster33, mindran
15/6 - josefinkl
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Hej! Har försökt sen i januari med andra barnet. Fått ett missfall i april. Nu ser det ut som och känns som att jag snart har äl. Gissar att bim blir i början av juni. :)
Fick mens idag efter första "riktiga" försöket, så lägger till mig här nu och satsar på juni. Borde ha äl vid månadsskiftet och bim ca 15 juni med en 29-30 dagars cykel. Tempar och ska använda äl-test. Sen får man ju hoppas det tar sig nångång.
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
4/6 - Issari, maria1992
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
11/6 josssssaaaaan
12/6 - Anny1
13/6 - niiskuneiti
14/6 Systeryster33, mindran
15/6 - josefinkl, Linalin
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Nu har mensen slutat och det är dax för väntan på ägglossningen. Men men... man får fylla dom med roliga saker och inte tänka på det för mycket. Heja Heja!
Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/
Bifogar bild också..
Kommer snart över till er...temp störtdök idag så mensen kommer imorgon el lördag...