BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Tack för ditt svar! Ah, jag förstår. Men borde inte tempen öka ovanför strecket direkt efter äl? Eller? Jag ligger ikväll igen ifall ifall.
Dock tycker jag det är lite konstigt att jag har haft känning av äl nu i typ 4-5 dagar? Trodde i lördags att de var.. Men kanske man kan få de innan äl inträffat med? Eller har ej ägget släppt än... Hmm..
TAck för ditt svar!
Är detta ägglossningstest positivt? Är det inom 24-36 timmar from nu som jag ska mysa?
Hej!
Hoppar in här från maj-tråden, mensen dök ganska väntat upp idag och ny BIM är 20/6! Detta blir vårt andra försök på första barnet och även om det är tråkigt att det inte blev något första försöket så känns det så lyxigt att kunna försöka direkt igen! Inte vänta på att man är redo som inför förra månaden :)
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
22/6 Lunalove
Är detta ägglossningstest positivt? Är det inom 24-36 timmar from nu som jag ska mysa?
Hej igen,
Alltså jag tempar kl 6 varje morgon så för mig handlar de nog inte om det. Min brukar dock ta ett tag innan det går upp, men de jag undrar, kanske inte är bra? Jag får alltid en höjning över strecket och den håller sig där tills mensen kmr dock tar de sin tid innan den kmr över strecket nämligen.
Känner inte efter haha, har väääldigt mycket smärtor vid både ägglossning och mens dessvärre. :(
Jag hänger gärna på här :) har mens nu och ÄL är den 7/6. Vilket BIM den 21/6. Lagom till midsommar ??????