BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Oj jag gjorde smilisar mem dom blev visst frågetecken.
Ja det är positivt. Du lär ha äl inom 48 h tror jag så mys på :)
Hoppar in här från maj-tråden då mensen kom idag... Har troligtvis nästa äl någon gång runt 7-11 juni, lite oklart då jag har oregelbundna cykler. Men nu håller vi tummarna för juni! <3
Igår sen kväll fick jag fullt utslag på sticka och imorse en fast smiley på CB Advanced. Ska inseminera ikväll men jag undrar hur många dagar det ?är lönt? att inseminera och när det är försent?
ÄL inom 24-48 h men hur snabba är spermier? Haha
Dags för femte försöket! :)
Precis! Jag tror det. För att de brukar vara så att den är seg att gå upp, men kan de påverka negativt tro? Och varför gör de det? Vet du?
Idag gick tempen över linjen, dock inte mycket men ändå över!
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
22/6 Lunalove
Igår sen kväll fick jag fullt utslag på sticka och imorse en fast smiley på CB Advanced. Ska inseminera ikväll men jag undrar hur många dagar det ?är lönt? att inseminera och när det är försent?
ÄL inom 24-48 h men hur snabba är spermier? Haha
Dags för femte försöket! :)
Här har det gått 5 veckor sedan uttag av hormonspiral, och fortfarande ingen mens som dykt upp, har börjat med ägglossningstester senaste tre veckorna men även dom är helt blanka. Hur lång tid tog det för er att få igång mens efter uttag av spiral?
Precis! Jag tror det. För att de brukar vara så att den är seg att gå upp, men kan de påverka negativt tro? Och varför gör de det? Vet du?
Idag gick tempen över linjen, dock inte mycket men ändå över!
Då har vi gjort vad vi kan denna gången. Enligt appen äl igår men hade känningar söndag & måndag så gissar på att den kom tidigare då stickan blivit svagare med dagarna. Har även fått använda provera för att få igång cykeln efter p-pillerstopp så enligt gyn kan jag inte lita på appen, men när jag gjorde ul i måndags så sa han att det såg ut som ägglossning var på g/hade varit eller pågick. Bim 6 juni men hoppas verkligen det tagit sig :) hur går det för er andra?