• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Aqwa93
    KSRG8887 skrev 2018-08-12 12:18:14 följande:

Så trött på att bara gå runt och vänta på mensen, BIM+6 men inget händer. Känns så typiskt att den varit regelbunden under ovanligt lång tid och genast börjar strula när vi äntligen bestämt för att försöka på riktigt.

Är absolut inte första gången den strular, så förmodligen inget konstigt. Men så otroligt irriterande att jag antingen inte hade någon ÄL eller att vi helt missade den för att den var så mycket senare än vad mina symptom antydde... Börjat tempa nu för att få bättre koll, och även testa med ÄL-test.

Är på bim +1 Håller med dig om att det är irriterande.
  • Aqwa93
    Aqwa93 skrev 2018-08-12 13:47:30 följande:

Är på bim +1 Håller med dig om att det är irriterande.

BIM +10 ska det stå ????
  • FrökenLängtan
    MammaKA skrev 2018-08-12 11:15:36 följande:
    Okej, då förstår jag att det måste vara jobbigt. Håller tummarna hårt för er. <3

Jag har inte BIM förrän 30/8. Ägglossning beräknad till den 15/8, hade äggviteflytning igår morse. Använder du ägglossningstest?
    Tack , och detsamma till er! Har ni barn sedan tidigare?

Jag gjorde det fram till våren, då slutade jag då jag blev allt mer stressad av det. Kanske värt att ge det ett nytt försök Glad
  • minimera

Haft molvärk och illamående som kommer och går hela sagen. Tog ett gravtest nyss. Tokblankt såklart. Hade bestämt mig för att vänta till torsdag, men kunde inte vänta och nu känns allt skit. Bim -4-5 så det är många dagar kvar så det kan ändras, vilket jag hoppas det gör men är nästan tortyr att gå runt och vänta. Är jag inte gravid nu så kommer jag bli mer ledsen och besviken är själva missfallet känns det som.

• AnonymAB

Okej, nu har jag fått bevisat.. Jag haar ägglossning! Idag! 2 dagar senare än mina appar visar.

trodde ett tag att jag inte hade ägglossning över huvud taget. Men nu fick jag det bevisat:)

så då har jag fått ett positivt ägglossningstest nu i eftermiddag. när ska vi lägga som mest energi på sexet för att optimera chanserna att pricka rätt? kram på er

• Esofe
    AnonymAB skrev 2018-08-12 19:03:49 följande:

Okej, nu har jag fått bevisat.. Jag haar ägglossning! Idag! 2 dagar senare än mina appar visar.

trodde ett tag att jag inte hade ägglossning över huvud taget. Men nu fick jag det bevisat:)

så då har jag fått ett positivt ägglossningstest nu i eftermiddag. när ska vi lägga som mest energi på sexet för att optimera chanserna att pricka rätt? kram på er

Idag, imorgon och på tisdag! Har hört att ÄL sker ca 1-2 dagar efter positivt test?
  • mammatill2boys

Ägglossning sker 1-2 dygn efter positivt ÄL-test (dvs när strecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket).
  • Thorax

Så härligt ju :) sexa på nu i 3-4 dagar och så håller jag tummarna blå för det blir eran tur nu <3
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • elenoresara

Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?

Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3

Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)

Svar på tråden BIM Augusti <3