BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Så trött på att bara gå runt och vänta på mensen, BIM+6 men inget händer. Känns så typiskt att den varit regelbunden under ovanligt lång tid och genast börjar strula när vi äntligen bestämt för att försöka på riktigt.
Är absolut inte första gången den strular, så förmodligen inget konstigt. Men så otroligt irriterande att jag antingen inte hade någon ÄL eller att vi helt missade den för att den var så mycket senare än vad mina symptom antydde... Börjat tempa nu för att få bättre koll, och även testa med ÄL-test.
Är på bim +1 Håller med dig om att det är irriterande.
Haft molvärk och illamående som kommer och går hela sagen. Tog ett gravtest nyss. Tokblankt såklart. Hade bestämt mig för att vänta till torsdag, men kunde inte vänta och nu känns allt skit. Bim -4-5 så det är många dagar kvar så det kan ändras, vilket jag hoppas det gör men är nästan tortyr att gå runt och vänta. Är jag inte gravid nu så kommer jag bli mer ledsen och besviken är själva missfallet känns det som.
Mensen började. Tionde försöket nu då som nästa. Jag blir så ledsen :(
Okej, nu har jag fått bevisat.. Jag haar ägglossning! Idag! 2 dagar senare än mina appar visar.
trodde ett tag att jag inte hade ägglossning över huvud taget. Men nu fick jag det bevisat:)
så då har jag fått ett positivt ägglossningstest nu i eftermiddag. när ska vi lägga som mest energi på sexet för att optimera chanserna att pricka rätt? kram på er
Okej, nu har jag fått bevisat.. Jag haar ägglossning! Idag! 2 dagar senare än mina appar visar.
trodde ett tag att jag inte hade ägglossning över huvud taget. Men nu fick jag det bevisat:)
så då har jag fått ett positivt ägglossningstest nu i eftermiddag. när ska vi lägga som mest energi på sexet för att optimera chanserna att pricka rätt? kram på er
Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?
Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3
Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)