• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Skuggviol

Ny medlem, försöker få barn på 4:e försöket nu.. Är på ca ÄL+4 och väntar och väntar på att tiden ska gå... Lägger till mig på listan, hoppas jag gör rätt Glad

BIM LISTAN-  

1/8 - soffipropp1987  

2/8 - kattblomman  

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90  

4/8 - Ardnas89, Moall  

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz  

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul  

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting  

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre  

9/8 - månflicka,  

10/8 - Smulis87  

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16  

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87  

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida  

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela  ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys  

17/8 - Roran1, Tiolina  

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff  

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87  

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi  

26/8 - Sararebecca, BragoP 

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary  

29/8 Pahm  

30/8 - lindablinda, MammaKA  

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe  

PLUS + LISTAN  

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)  

30/7 - natalieljung BIM-2  

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4  

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1  

4/8 - rubie BIM + 2  

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2  

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1 

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10

• Hallondröm1111
    Bakabulle90 skrev 2018-08-13 09:45:16 följande:

Åh jag har också bim på fredag! Nu kan dagarna gärna gå lite fortare så man kan testa! När planer du att testa? :)

Veet inte. Ska försöka hålla mig till fredag tror jag. Hur tänker du?
  • Silije

Altså jag har haft den märkligaste månaden någonsin. Slutade med p-piller efter fem år. Började få lite lätt molvärk och styva bröstvårtor efter tre veckor. Gjorde ägglossningstest (clearblue) och fick fast gubbe direkt den 31/7 (har pcos därför den långa tiden mellan mens och äl). Molvärken fortsatte lite milt. Efter några dagar så började jag få ont i ländryggen och drömde att jag plussade. Den 8/8 så fick jag en rosa slemmig flytning när jag torkade mig sedan inget mer. Molvärk i mage och rygg fortsatte samt lite ömma bröst kändes som typ blåmärken. Den 10/8 så drömde jag om en robot som var fyra dagars gravid. Räknade sedan ut att det var exakt fyra dagar sen min lilla blödning. Den 11-12/8 så har jag varit ganska förstoppad och vaknade pågrund av de smärtorna. Sen idag är nästan alla symptom helt bortblåsta. Har gjort två tidiga grav test efter blödningen, bägge negativa. Har bim på onsdag. Vad är det som händer? Någon som känner igen sig?

• Silije

Glömde skriva att min tunga fick sockerdricka igår och att jag har lite av det nu. Vad nu det beror på? :/

• Canary

En fråga till er som använder Clearblue advanced digital! Om jag använt slut på mina tio stickor, kan jag ta andra stickor från ett annat paket, men med samma avläsare som jag hittills använt denna månad? Det kan väl inte vara så att stickorna i paketet är bundna till just den avläsaren?

• Silije

Canary

Du har helt rätt använd stickorna som blev kvar från en tidigare månad

• EnBlivandeWestring

Nehe, det var inte alls det mens. Mellanblödning?

Slutade på cerazette för lite mer än 2 veckor sen och sen testat med älstickor sen 31/7 men inget starkt streck än. Ingen aning om Bim med andra Ord men ska i alla fall på samtal med min gamla bm på onsdag

Kärlek till er
  • Silije

Det tog tre veckor innan jag fick positivt ägglossningstest efter att jag slutade med mitt p-piller qlaria

• minimera

Trodde jag fick mens imorse pga lite ljusbrunt när jag torkade mig, men har inte blivit något mer. Nidblödning? Är på ca äl+10. Har mått konstigt senaste veckan men mår som vanligt idag, har knappt ömma bröst längre. Kroppen alltså!

• Silije

Minimera

Jag vet vad du menar. Ena sekunden har man flera symptom och nästa så är alla borta. Det verkar som att kroppen tycker om att spela spratt

Svar på tråden BIM Augusti <3