BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?
Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3
Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)
Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?
Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3
Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)
Bim-4 idag och tog ett rsfu test och fick ett svaaagt streck. Har aldrig fått det!!! Någon som har erfarenhet??
Hejhopp!
Är de någon som vill kika på dessa tester? Börjat försöka igen efter MA. Har testat i två dagar, den översta är från igår, lördag, de andra två är från idag, söndag. De ena från imorse ock de understa från ca 18. Är det sista positivt eller kan se bli starkare än de? Tack på förhand! :D
Hejhopp!
Är de någon som vill kika på dessa tester? Börjat försöka igen efter MA. Har testat i två dagar, den översta är från igår, lördag, de andra två är från idag, söndag. De ena från imorse ock de understa från ca 18. Är det sista positivt eller kan se bli starkare än de? Tack på förhand! :D
Så härligt ju :) sexa på nu i 3-4 dagar och så håller jag tummarna blå för det blir eran tur nu <3
Hejhopp!
Hejhopp!
Hejhopp!
BIM-4 idag..Ilningar i brösten för andra dagen, stegring på ÄL-testerna, molande värk i magen. Hade lovat mig själv att inte testa innan bim men kunde inte hålla mig. Testade dock med vanligt test, inget testa tidigt och dessutom eftermiddagsurin, jätte negativt blev det.
Kan va mensen som är på ingång men förstår inte varför mina ÄL-tester blir så starka nu:/