• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Jagerika

ÄL+6 idag och vaknade med hemsk *mensvärk* och ont i ryggslutet!? Inte haft nånsin om jag kan minnas rätt efter ÄL! Är inne på 8:e försöket och det enda jag vet är att jag får ont i brösten nån dag innan mens, så nu håller vi tummarna att det är positiva symptom jag har! :D

• Sobika

Idag fick jag fast gubbe på ältestet, men undrar om inte äl kan komma redan idag. Har redan såå onda känningar. Vi kör på här sen inväntar vi vårt andra bim den här månaden och hoppas det blir nått nu på vårt andra försök :D

• Jagerika
    Aqwa93 skrev 2018-08-13 08:32:26 följande:

Fick plus idag ????

Åh grattis!! Har du någon bild på testet? så kul att se positiva test här i tråden! <3
  • Kvinnaisinabästaår

Hej alla fina!

Har en ofattbar känsla i kroppen idag då jag faktiskt plussade imorse! :)

Har alltid haft en inre oro för att jag ska få kämpa ihjäl mig för att bli gravid men slutade med p-pillren i maj och plussade alltså 3 månader senare :)

Vill ge er som försöker bli gravida ett super tips! Beställ hem varsin tub med progesterall och börja smörja! Denna kräm höjer progesteronhalten i kroppen, hjälper om man har hormonell obalans, gör det lättare att bli gravid (tycker även att min hy blivit lite bättre efter omställningen av p-piller uppbrottet). Den smörjer man 10 dagar räknat från första dagen i senaste menscykeln och ca 14 dagar framåt. Är man redan gravid så ska man smörja dagligen i ca 3 månader för att förhindra missfall :)

Lycka till alla där ute och kör hårt!

Kram

• Hallondröm1111
    Kvinnaisinabästaår skrev 2018-08-13 08:47:04 följande:

Hej alla fina!

Har en ofattbar känsla i kroppen idag då jag faktiskt plussade imorse! :)

Har alltid haft en inre oro för att jag ska få kämpa ihjäl mig för att bli gravid men slutade med p-pillren i maj och plussade alltså 3 månader senare :)

Vill ge er som försöker bli gravida ett super tips! Beställ hem varsin tub med progesterall och börja smörja! Denna kräm höjer progesteronhalten i kroppen, hjälper om man har hormonell obalans, gör det lättare att bli gravid (tycker även att min hy blivit lite bättre efter omställningen av p-piller uppbrottet). Den smörjer man 10 dagar räknat från första dagen i senaste menscykeln och ca 14 dagar framåt. Är man redan gravid så ska man smörja dagligen i ca 3 månader för att förhindra missfall :)

Lycka till alla där ute och kör hårt!

Kram

Grattis! Och tack för tipset! Kör med den sen ÄL ??
Svar på tråden BIM Augusti <3