BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ursäkta känslig bild, men visst är det här flytningarna man har under ägglossning? Aldrig upplevt dem så förr...
Ursäkta känslig bild, men visst är det här flytningarna man har under ägglossning? Aldrig upplevt dem så förr...
Sådär är mina under ägglossning!
Åhhh! Första riktigt synliga ägglossningen för mig!
Har haft molande värk i magen hela natten, men jag trodde det hade något med sexet innan läggdags att göra haha...
Slutade med ÄL test i förgår eftersom jag blev så extremt ledsen och stressad över dem så beslutade mig att endast kolla flytningar...
Vad roligt! För mig den här månaden så hade jag positivt ägglossningstest på förmiddagen, molande värk på kvällen och just de där flytningarna dagen efter
Tog ett digitalt ÄL test för skojs skull men det visar fortfarande ingen stegring, men mina äggviteflytningar samt molvärk säger något helt annat
Jag tror du säkert skulle fått positivt igår och att du har din ÄL nu :)
Godmorgon!
Tog precis detta test, ett CB early, på BIM-1. Jag ser ett streck men är rädd att jag ser i syne. Ser ni något?
Har kort lutealfas (11dgr) så är det ett plus är det inte så konstigt om det är svagt, blir ÄL+10 bara.
Tacksam för hjälp!
Då har vi BIM samma dag. Jag har också ägglossning nu och vi var kört på en del de senaste dagarna. Problemet är att jag har så extremt ont under ägglossning, har varit vaken med smärtor i höger ägg äggstock inatt. Gör ont vid sex. Samma sak varje månad så det är ju svårt att missa ägglossningen iallafall...
Tog ett digitalt ÄL test för skojs skull men det visar fortfarande ingen stegring, men mina äggviteflytningar samt molvärk säger något helt annat