BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Liten uppdatering! Fick bara blinkande smiley och inte fast på äl-testet men inbillar mig att jag fick äl senare då jag, efter att jag slutade testa, fick lite mensvärk och blev lite blötare o lite mer sexintresserad. Så vi ligger på och hoppas. Dock så har det blivit en hel del alkohol pga kräftskiva och även en del snusande o stressande. Så betraktar väl den här cykeln som ett halvt försök, nästa cykel lär inte bli lika stressig
Hej! Jag vill bara berätta om hur det gick för mig. Hade ju mina aningar om att jag var gravid pga symtom som lite mensvärk mellan äl och väntad mens, men väntade med att testa. Fick plötsligt hemsk smärta i magen och senare en blödning. (Detta var några dagar innan bim.) åkte in snabbt och fick reda på på akuten att jag var gravid och att det kunde vara tidigt missfall. Efter ul misstänkte de dock det värsta: utomkveds. Samt att jag kunde blivit gravid redan förra månaden (att min senaste ?mens? var en annan blödning?) Jag fick opereras direkt och de tog bort den ena äggledaren som brustit. :( känns helt underligt att detta pågått i min kropp utan att jag visste om det och att den där harmlösa ?mensvärken? kanske var ett tecken på att graviditeten satt sig på fel ställe...
Japp.. hade ett MA i okt förra året och har nu precis plussat. Är så nervös att jag få ett igen.. vet inte om jag skulle fixa att eventuellt försöka i närmare ett år till innan plus. Samtidigt kan man inte gå och vara orolig hela tiden så jag försöker att tänka positivt även om oron finns där!
Men nej, jag höll verkligen tummarna för dig :(
Även om jag har bim i sep så har jag svårt att lämna denna grupp...så lycklig för alla som lyckas plussa men samtidigt sticker det till av längtan i sitt eget hjärta varje gång...tror dom flesta vet känslan va ;)
Fick smiley nu på morgonen så äl Är på ingående..Hoppas denna stora gravidvåg sprider sig till oss i septembergruppen..
JAAAA!!! Äntligen var det vår tur! (10:e försöket efter förra MA:t). Tog test igår morse som var svagt positivt och det bekräftades idag med ett gravidresultat på digitalt test! Hoppas innerligt att jag får behålla det denna gång!
Är lite låg och illamående som kommer till och från. Kan det bara bli torsdag någon gång så jag kan testa, blir galen av ovissheten!!
GRATTIS till alla som plussat!
Vårt första försök och jag trodde aldrig att det skulle gå då jag aldrig fick en stegring på ägglossningstestet när jag testade, trodde BIM 14/8. Men det visade sig att ägglossningen hade bestämt sig för att komma senare och provade av en slump att ta ett test den 7/8 och då var det starkt positivt så flyttade fram BIM 25/8
Skulle åka till Öland utan min sambo den 9/8 och vara borta i 5 dagar så vi fick mysa till det innan jag åkte och idag BIM -4 och har plussat
BIM:
1/8 soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 -, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Hjärtat80, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
10/8 - Smulis87
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87
14/8 - Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
20/8 - Missk37
21/8 - NiniBy
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol, Niseen2
24/8 - AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi
25/8 - Obi 26/8 - Sararebecca, BragoP, Cajsa278
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary, Rhubarb
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA, Lockley
31/8 - Sariiparii, timal89, Esofe, Trana123
+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
6/8 - Kaijssa
7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3 MajaG bim -4, linb01 Bim-
9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10
10/8 -Tigeeerrr BIM +1
12/8 - Aqwa93 bim +10
15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8, missK37 plus bim-5 (bim 20/8)
16/8 - Girl93, BIM-117/8 - Hallondröm1111, BIM-1
18/8 - Blåstjärna BIM +/-0 ÄL + 11
20/8 - Cajsa278 BIM -4
Inatt drömde jag att jag plussade, aldrig gjort förut så var tvungen att testa! Är på ÄL+12 och BIM-4, men negativt test. Är det kört då? :/
Har haft molande värk sedan ÄL och idag har jag lite ont i ryggen också. Ni som plussat, vilka symtom har ni haft?