• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • NiMi12
    IBS skrev 2018-08-16 16:14:59 följande:

Stort grattis till alla plus så roligt :)

April brukar vara en stor bebisfödar månad då det varit semester 9 månader innan ;) Med tanke på alla plus här så är det kanske lite sanning i det så. Oavsett så är det ju super kul.

Själv är jag på BIM- 6-8 och börjar känna mig förhoppningsfull. Vaknar på natten och behöver kissa, brösten ömmar och mår lite illa till och från plus att jag börjar känna mig lite små sjuk. Fick MF förra månaden så Hoppas hoppas att det vill sig nu :D

Här är en till med missfall förra månaden. Men fick väldigt sen äl den här månaden så jag vet inte om det hinner ta sig. Har BIM fredag nästa vecka skulle jag tro. Är på äl+4 idag. Molvärk men inget annat.

Håller tummarna för dig <3
  • JosHed
    elenoresara skrev 2018-08-16 15:13:28 följande:

Så många som plussat! Helt otroligt. Grattis till er <3

Jag har bim imorgon. Jag har inga symptom alls, så de känns inte jättehoppfullt faktiskt. För väl brukar man känna lite symptom om man blivit gravid..?

Jag plussade igår på BIM +1 och hade inga symtom. Är ju hormonerna som ger symtom och de är ju väldigt låga innan BIM. Är väl mer vecka 5 och framåt som man får symtom tror jag? I alla fall vad jag läst mig till :D
  • Fannyjoh

Så man kan inte ha symtom då? För jag har bim på fredag nästa vecka och jag har fått svullna ömma bröst, börjat komma tydliga blodådror på dem med, kissar hela tiden, mensliknande värk, svullen och gasig? Kan de äntligen va min tur tro? Någon som haft liknande?

• JosHed
    Fannyjoh skrev 2018-08-16 18:37:07 följande:

Så man kan inte ha symtom då? För jag har bim på fredag nästa vecka och jag har fått svullna ömma bröst, börjat komma tydliga blodådror på dem med, kissar hela tiden, mensliknande värk, svullen och gasig? Kan de äntligen va min tur tro? Någon som haft liknande?

Vi är ju alla olika, jag har inga klara svar. Vet bara att det är ofta hcg som skapar de flesta symtomen och det börjar inte produceras för ens ägget har fäst (vilket sker några dagar efter att man haft samlag och det blivit något). Tror säkert att vissa kvinnor kan känna av det tidigt, men tror de flesta inte gör det :) (utifrån vad jag läst då, jag har ingen aning annars). Förra månaden hade jag alla symtom man kan ha men var inte ens lite gravid, denna månaden kände jag ingenting och var gravid. Och det är säkert tvärtom för många med :)
  • EnBlivandeWestring
    Fannyjoh skrev 2018-08-16 18:37:07 följande:

Enda symptomet jag hade innan jag plussade med sonen var att jag tyckte att mitt kiss luktade jättemycket amoniak och kvällen innan jag tog första testet så hade jag superont i brösten och sambon tvingade mig att testa mig och sa att han var säker på att jag var gravid. Jag plussade på bim-2 och det var suuuuuupersvagt men där
    Kärlek till er
  • julle92

Hoppar in här jag med, följt tråden ett par dagar och känt igen mig i flera av symptomen som många beskriver, BIM +2 idag och kunde inte hålla mig längre nu på kvällen utan tog ett test och det visade plus Skrattande

• IBS
    NiMi12 skrev 2018-08-16 17:11:10 följande:
    Här är en till med missfall förra månaden. Men fick väldigt sen äl den här månaden så jag vet inte om det hinner ta sig. Har BIM fredag nästa vecka skulle jag tro. Är på äl+4 idag. Molvärk men inget annat.

Håller tummarna för dig <3
    Oj vad spännande :) Håller tummen för er också. Jag hade ÄL i torsdags eller fredags och BIM på onsdag eller torsdag tror jag. Räknar från blödningen började vid missfallet. Hur räknar du?
  • missgeting
    julle92 skrev 2018-08-16 21:08:50 följande:

Hoppar in här jag med, följt tråden ett par dagar och känt igen mig i flera av symptomen som många beskriver, BIM +2 idag och kunde inte hålla mig längre nu på kvällen utan tog ett test och det visade plus 

Stort grattis!!
  • Niseen

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

10/8 - Smulis87

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

20/8 - Missk37

21/8 - NiniBy

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol, Niseen

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

25/8 - Obi

26/8 - Sararebecca, BragoP

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary, Rhubarb

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

6/8 - Kaijssa

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10

12/8 - Aqwa93 bim +10

15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8, missK37 plus bim-5 (bim 20/8)

16/8 - Girl93, BIM-1

• JosHed
    julle92 skrev 2018-08-16 21:08:50 följande:

Hoppar in här jag med, följt tråden ett par dagar och känt igen mig i flera av symptomen som många beskriver, BIM +2 idag och kunde inte hålla mig längre nu på kvällen utan tog ett test och det visade plus 

Gud vad kul! :D samma som mig, jag plussade igår!
Svar på tråden BIM Augusti <3