BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Stort grattis till alla plus så roligt :)
April brukar vara en stor bebisfödar månad då det varit semester 9 månader innan ;) Med tanke på alla plus här så är det kanske lite sanning i det så. Oavsett så är det ju super kul.
Själv är jag på BIM- 6-8 och börjar känna mig förhoppningsfull. Vaknar på natten och behöver kissa, brösten ömmar och mår lite illa till och från plus att jag börjar känna mig lite små sjuk. Fick MF förra månaden så Hoppas hoppas att det vill sig nu :D
Så många som plussat! Helt otroligt. Grattis till er <3
Jag har bim imorgon. Jag har inga symptom alls, så de känns inte jättehoppfullt faktiskt. För väl brukar man känna lite symptom om man blivit gravid..?
Så man kan inte ha symtom då? För jag har bim på fredag nästa vecka och jag har fått svullna ömma bröst, börjat komma tydliga blodådror på dem med, kissar hela tiden, mensliknande värk, svullen och gasig? Kan de äntligen va min tur tro? Någon som haft liknande?
Så man kan inte ha symtom då? För jag har bim på fredag nästa vecka och jag har fått svullna ömma bröst, börjat komma tydliga blodådror på dem med, kissar hela tiden, mensliknande värk, svullen och gasig? Kan de äntligen va min tur tro? Någon som haft liknande?
Hoppar in här jag med, följt tråden ett par dagar och känt igen mig i flera av symptomen som många beskriver, BIM +2 idag och kunde inte hålla mig längre nu på kvällen utan tog ett test och det visade plus
Hoppar in här jag med, följt tråden ett par dagar och känt igen mig i flera av symptomen som många beskriver, BIM +2 idag och kunde inte hålla mig längre nu på kvällen utan tog ett test och det visade plus
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
10/8 - Smulis87
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87
14/8 - Cajsa278, Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
20/8 - Missk37
21/8 - NiniBy
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol, Niseen
24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi
25/8 - Obi
26/8 - Sararebecca, BragoP
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary, Rhubarb
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 Sariiparii, timal89, Esofe
+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
6/8 - Kaijssa
7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1
9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10
12/8 - Aqwa93 bim +10
15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8, missK37 plus bim-5 (bim 20/8)
16/8 - Girl93, BIM-1