• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Aqwa93

Grattis till alla som plussat. Får kanske ta bort mig från pluslistan. Var på vul idag och de såg inte de dem ville, så nu är man på utredning för utomkvedshavandeskap tyvärr.

Hoppas bara det är att min ägglossning som var sen, fått ny tid på fredag. Snälla håll tummarna för mig.

• BragoP
    Aqwa93 skrev 2018-08-17 13:14:18 följande:

Grattis till alla som plussat. Får kanske ta bort mig från pluslistan. Var på vul idag och de såg inte de dem ville, så nu är man på utredning för utomkvedshavandeskap tyvärr.

Hoppas bara det är att min ägglossning som var sen, fått ny tid på fredag. Snälla håll tummarna för mig.

Jag beklagar, hoppas verkligen att du bara är kortare gången än du trodde!!
  • BragoP
    Aqwa93 skrev 2018-08-17 13:14:18 följande:

• Aqwa93
    BragoP skrev 2018-08-17 13:17:11 följande:

Hoppas jag med. Annars blir det kanske operation.
  • Niniby

Hallå på er!

Grattis till alla som plussat, så kul med så många!!

Jag fick hem mina grav.test från testalgret idag och jag ångra att jag testade mig nu efter jobbet. Nu är jag nere..Visa toknegativt.. är på BIM-4 och ÄL+9. Är det kört? Någon som plussat trots neg på BIM-4?

• Missk37
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-17 12:32:58 följande:

Tyvärr var det ett av de berömda spökstrecken- mensen kom precis. Då fick även jag lära mig att CB early är skit. Lycka till alla, hoppas att ni får plus! <3

Jag har 3 stycken positiva plus clear blir? Törs jag lita på de?!
  • NiMi12
    Niniby skrev 2018-08-17 14:58:57 följande:

Hallå på er!

Grattis till alla som plussat, så kul med så många!!

Jag fick hem mina grav.test från testalgret idag och jag ångra att jag testade mig nu efter jobbet. Nu är jag nere..Visa toknegativt.. är på BIM-4 och ÄL+9. Är det kört? Någon som plussat trots neg på BIM-4?

Jag har testat minus på bim -4 men positivt bim-1. Så släng inte in handduken än. Du är ju bara på äl 9 :)
  • babytjejen

Har ju kört rosenrot denna cykel o verkar som dom något annorlunda, börjar få äl-flytningar nu, något jag aldrig känt av innan...Hoppas det är något positivt o att vi lyckas denna gången.. får nog positivt på ältest imorgon el kanske rent av ikväll..

• Blåstjärna

Kan detta vara ett riktigt plus?!

Det är 1 år sedan jag blev gravid förra gången och de slutade i MA i v 12 (fostret dog i v 7).

Vi har kämpat månad efter månad och detta var vårt 10:e försök efter MA:t och vi hade precis hört av oss till en privat klinik för fertilitetsundersökning eftersom jag har fått en så kort cykel, varierar mellan 20-25 dagar med en lutealfas på 9-11 dagar. Jag skulle ha mitt BIM idag vilket är på ÄL11. Testade igår med ett Clear Blue early och det visade neg. Temperaturen fortsatte och att öka idag så jag chansade och tog ett vanligt test. Ska ta ett digitalt på måndag om inte mensen kommer. Vågar dock inte helt lita på det i och med att Clear Blue är kända för spökstreck. Har dock testat med detta test en tidigare månad och då var de helt neg. Så hoppas att det är på riktigt. Sorry för långt inlägg.

• Hallondröm1111
    Blåstjärna skrev 2018-08-18 08:16:05 följande:

Kan detta vara ett riktigt plus?!

Det är 1 år sedan jag blev gravid förra gången och de slutade i MA i v 12 (fostret dog i v 7).

Vi har kämpat månad efter månad och detta var vårt 10:e försök efter MA:t och vi hade precis hört av oss till en privat klinik för fertilitetsundersökning eftersom jag har fått en så kort cykel, varierar mellan 20-25 dagar med en lutealfas på 9-11 dagar. Jag skulle ha mitt BIM idag vilket är på ÄL11. Testade igår med ett Clear Blue early och det visade neg. Temperaturen fortsatte och att öka idag så jag chansade och tog ett vanligt test. Ska ta ett digitalt på måndag om inte mensen kommer. Vågar dock inte helt lita på det i och med att Clear Blue är kända för spökstreck. Har dock testat med detta test en tidigare månad och då var de helt neg. Så hoppas att det är på riktigt. Sorry för långt inlägg.

Jag gjorde ett lika svagt test igår och igen nu imorse, och bekräftade det sedan med ?gravid 1-2? på digtalt. Skulle säga att om mitt var positivt vid samma svaghet borde ditt också vara det! GRATTIS!
Svar på tråden BIM Augusti <3