• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • carolol

Jag fick MA konstaterat i v.12 strax efter midsommar och blev inlagd osv, efter en tuff period är vi på gång igen. Har bara haft en mens efter MA:t och slutade med p-ring typ precis innan jag blev gravid förra gången så har svårt att veta om min mens är helt regelbunden eller inte. Men den har ju vart det med p-ring iaf men det är ju en annan sak. Har BIM 23/8 och har vart noga med att försöka intala mig att jag inte ska inbilla mig massa symtom och testa för tidigt och att jag inte ska bygga upp för höga förväntningar men det är riktigt svårt! Har under senaste dagarna känt smått smått illamående som jag försökt intala mig själv att jag bara inbillar mig. Har även tyckt mina bröst känts lite större och imorse när jag vaknade kände jag starkare illamående vilket ännu inte gått över. Jag vill så gärna få ett plus igen direkt så jag kan fokusera på en ny graviditet istället för att tänka på mitt MA. Har inga barn sen tidigare och längtar verkligen tills det blir vår tur! Önskar oss alla lycka till <3

• Lycklig37

Jag och min man planerar barn. Har preckis haft ägglossning och vi har jobbat på. Min menstruation kommer om 9 dagar men vi hoppas på att den uteblir och vi får ett pluss. Vi har nu försökt ett par gånger att bli gravida. Jag är 37 år och min man 36år. Vet att det kan ta lite tid så vi får bara slappna av och ta det som det kommer. Någon annan som är i min ålder som planerar barn?

• Grumpycavat

Lördagens fundering....
    Jag har absolut INGA symptom. Varken ÄL-symptom eller "Skengravid-symptom" haha. 
    Man kan ju hoppas på att min kropp är så genialisk att jag faktiskt är gravid när kroppen visar absolut NOLL symptom. 
    Bim på fredag. 

• Aqwa93
    Grumpycavat skrev 2018-08-18 11:43:42 följande:

Lördagens fundering....
    Jag har absolut INGA symptom. Varken ÄL-symptom eller "Skengravid-symptom" haha. 
    Man kan ju hoppas på att min kropp är så genialisk att jag faktiskt är gravid när kroppen visar absolut NOLL symptom. 
    Bim på fredag. 

För en bekant till mig var det så, att när hon inte hade några symtom så var hon gravid. Håller tummarna för dig.
  • Grumpycavat
    Aqwa93 skrev 2018-08-18 12:25:52 följande:
    För en bekant till mig var det så, att när hon inte hade några symtom så var hon gravid. Håller tummarna för dig.
    Haha, sjukt ändå. 
    Ja, jag håller tummarna, men har inte allt för höga förhoppningar. :)
  • babytjejen
    Lycklig37 skrev 2018-08-18 11:27:41 följande:

Jag och min man planerar barn. Har preckis haft ägglossning och vi har jobbat på. Min menstruation kommer om 9 dagar men vi hoppas på att den uteblir och vi får ett pluss. Vi har nu försökt ett par gånger att bli gravida. Jag är 37 år och min man 36år. Vet att det kan ta lite tid så vi får bara slappna av och ta det som det kommer. Någon annan som är i min ålder som planerar barn?

Jag fyller 39 o mannen är 37...har ett barn på 5 o ett halvt..försökt få ett syskon i över tre år, blev gravid men fick tyvärr MA I april...fjärde försöket, fick utslag på clearblues ältest idag så mitt uppe i försöket...
  • carolol

Lägger in mig också i listan:

BIM: 

1/8 soffipropp1987 

2/8 - kattblomman 

3/8 -, Jahajaa, Udde, Periksson90 

4/8 - Ardnas89, Moall 

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz 

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul 

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting 

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre 

9/8 - månflicka, 

10/8 - Smulis87 

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16 

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87 

14/8 - Cajsa278, Elsaida 

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije 

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys 

17/8 - Roran1, Tiolina 

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff 

20/8 - Missk37 

21/8 - NiniBy 

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87 

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol, Niseen, carolol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi 

25/8 - Obi 

26/8 - Sararebecca, BragoP 

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary, Rhubarb 

29/8 Pahm 

30/8 - lindablinda, MammaKA 

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe, Trana123 

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++ 

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9) 

30/7 - natalieljung BIM-2 

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4 

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1 

4/8 - rubie BIM + 2 

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2 

6/8 - Kaijssa 

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, 

Moall ÄL+17 BIM+3

MajaG bim -4, 

linb01 Bim-1 

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10 

10/8 -Tigeeerrr BIM +1 

12/8 - Aqwa93 bim +10 

15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8, 

missK37 plus bim-5 (bim 20/8) 

16/8 - Girl93, BIM-1

17/8 - Hallondröm1111, BIM-1

• carolol

Kunde inte hålla mig.. Är på Äl+10 och BIM -5 enligt flo appen och tog ett testa tidigt test nu som var totalnegativt. Är det kört för mig nu eller tror ni jag fortfarande kan ha en chans denna månad? :/

• NiMi12
    Lycklig37 skrev 2018-08-18 11:27:41 följande:

Jag är 39 år och min sambo 33 år. Han har ett barn sen ett tidigare förhållande, men jag har inga. Hade mf förra månaden i vecka 5. Äl förra helgen så väntar på BIM som borde vara på fredag :)

Håller tummarna för er :)
  • Lycklig37
    babytjejen skrev 2018-08-18 13:21:13 följande:

Jag fyller 39 o mannen är 37...har ett barn på 5 o ett halvt..försökt få ett syskon i över tre år, blev gravid men fick tyvärr MA I april...fjärde försöket, fick utslag på clearblues ältest idag så mitt uppe i försöket...

Lycka till denna gången. Och beklagar verkligen missfallet.
Svar på tråden BIM Augusti <3