BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Den här väntan till BIM.. den är så otroligt lång! Vill ju bara testa nu, haha.
Det här blir mitt tredje barn och sambons första. Han är otroligt nervös och vet inte alls hur han ska bete sig kring allt, stackarn! Har frågat han lite grann hur han vill göra när det är dags att testa. Om han vill vara med eller om jag ska överraska honom om det blir ett plus. Han är väldigt velig där.
Hur gör ni med era partners när det är dags att testa?
ÄL i full gång! Hur går det för er alla? :*
Jag testar i "smyg". Väntan på svar på stickan känns nästan ännu längre om vi är två som sitter och stirrar på den.
Jag hade mycket värk i magen igår ÄL + 4. Likadant förra månaden då det inte blev något. Så det sänkte mitt hopp litegrann. Men jag försöker låta bli att leta tecken och ha en go semester istället. Väntan på Bim känns dock låååång.
Spännande med första för honom :)
Vi har inte riktigt diskuterat just testandet. Jag har kollat i förväg men tänkte själva huvudtestet gör vi tillsammans.
Den här väntan till BIM.. den är så otroligt lång! Vill ju bara testa nu, haha.
Det här blir mitt tredje barn och sambons första. Han är otroligt nervös och vet inte alls hur han ska bete sig kring allt, stackarn! Har frågat han lite grann hur han vill göra när det är dags att testa. Om han vill vara med eller om jag ska överraska honom om det blir ett plus. Han är väldigt velig där.
Hur gör ni med era partners när det är dags att testa?
Positivt ägglossningstest.
Är det 24-48 timmar från första gången det är positivt eller från sista gången det är positivt?
Fick positivt söndag morgon och kände hela dagen i magen att det var något.
Fick positivt på måndagen också och neg idag.
Har inte känt i magen någonting efter i söndags.
Blir förbryllad då ägglossning sker 24-48 timmar efter positivt och ändå kändes det från och till i magen hela dagen samma dag vilket jag tolkar som ägglossning faktiskt. Kan någon förklara detta eller har tankar om vad som stämmer
Kul att det är så många som precis haft och har äl. Hade själv igår :) Nu hoppas vi att det blir många plus här snart! :D
Kul att det är så många som precis haft och har äl. Hade själv igår :) Nu hoppas vi att det blir många plus här snart! :D
Precis, dag 13 ungefär vore ju toppen! Har ju dessutom hört mirakelhistorier om rosenrot. Folk som försökt i flera år har blivit gravida på första försöket när de börjat med rosenrot... Man kan ju alltid hoppas