BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ja, förstår! Vi har inte försökt tidigare men vi har lite hoppats på att det ?råkat? bli av flera gånger. Så har det värkt lite extra i brösten och dragit lite i magen så har vi tagit test. Min kille vill också jättegärna men är lite mer chill än jag som direkt känner in och hoppas - tror dock att även han blir ledsen varje gång jag får mens, bara att han inte vill göra mig mer ledsen.
Förhoppningsvis stämmer mina föraningar nu för jag vet inte om jag pallar att vänta så här. Har dock inga synliga tecken än vilket får mig att tro att det bara är inbillning. T.ex. hur tidigt kan man få mörkare bröstvårtor och större bröst? Mina är fortfarande vanligt rosa, mjuka och lika stora/små som vanligt..
Håller tummarna att det är symtom på att det tagit sig!
Vi har försökt länge nu, och letar symtom varje månad nästan lite för mycket! Och blir lika besviken varje gång mensen kommer! Alla säger att jag ska släppa allt och inte tänka så mycket så tar det sig lättare, men det är så svårt när man längtar så!
Godmorgon allihopa!
Bästa morgonen på länge enligt mig för idag fick jag en glad gubbe på ägglossningstestet! :D
Skönt att testa då :) Jag borde ha på söndag, men det är första försöket så tänkte att jag ville testa då så jag vet om det stämmer eller inte sen är det ju lite kul med haha :D
#142 Citera Anmäl
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda, Danielsson21
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89
7/8 - ksrg8887
8/8 Glädje 5
9/8 - månflicka, Jennib
12/8 - niiskueiti
13/8 mammatill2boys
14/8 Cajsa278
15/8 lyckligast80
17/8 Roran1
18/8 Kira16
19/8 Thorax
23/8 Ejjami
Hoppar in här... Första försöket nu i juli och här kom precis mensen så nu blir det bim i slutet av augusti... :)
Såg att du fick pos. ägglossningtest igår? :D Jag fick det idag!! Nu får vi se vad som händer och såklart hoppas jag på ett plus för både dig och mig om några veckor!!
Hoppar in här... Första försöket nu i juli och här kom precis mensen så nu blir det bim i slutet av augusti... :)