BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
[/quote]
Såg att vi hade bim samma dag. Hur lång är din cykel? När hade du äl? :)
Hej allihop!
Helt ny mark för mig men jag hoppar på. Vi försökte för första gången nu under ÄL i juli. Beräknad mens (förstår jag rätt att BIM menas den dagen då mensen förväntas men att man säger icke mens för vi hoppas på det? ????) den 4/8. För övrigt gifter vi oss då, så hoppas inte att jag får det den dagen ????
Mvh
BIM betyder datum för missad mens, dvs en dag efter missad mens.
Grattis till giftermålet!
Hej allihop!
Helt ny mark för mig men jag hoppar på. Vi försökte för första gången nu under ÄL i juli. Beräknad mens (förstår jag rätt att BIM menas den dagen då mensen förväntas men att man säger icke mens för vi hoppas på det? ????) den 4/8. För övrigt gifter vi oss då, så hoppas inte att jag får det den dagen ????
Mvh
Tack!
Okej, så ja skulle då säga att BIM är 5/8?:)
Alla mina ? Var smileys.
Hej, är ny på familjeliv!
Lägger in mig på listan :))
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen
7/8 - ksrg8887, Jennib, Neleda
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
ÄL+8 och jag är sååå trött på att vänta på BIM hahaha... Tiden går sååå långsamt. Bröstvårtorna ömmar fortfarande och idag började det även knippa i magen. Hoppas det är ett gott tecken.. BIM om en vecka...
ÄL+8 och jag är sååå trött på att vänta på BIM hahaha... Tiden går sååå långsamt. Bröstvårtorna ömmar fortfarande och idag började det även knippa i magen. Hoppas det är ett gott tecken.. BIM om en vecka...
Undrar om jag ens haft ägglossning den här cykeln. Cykeldag 16, brukar ha runt dag 13-14. Ägglossningstesterna jag beställde förra veckan har inte kommit än, så kan väl inte vara helt säker men efter att ha kollat flytningar/temp den senaste veckan har inte helt indikerat att ägglossning skett/sker. Hade dock ökad sexlust, lite ömma bröst och lite molvärk över vänster sida i några dagar. Det har jag inte idag.
Tempen är fortfarande låg/ingen höjning.
Flytningar är inte som äggvita utan grötiga.
Livmodertappen är däremot högt upp och tycker väl att den är öppen men tappen är hård.
Får se när testerna kommer eller vid BIM med hjälp av graviditetstest, men jag tror inte att detta är vår cykel... :(
Suck.
Bim - 7 idag. Haft molande värk i äggstocken i två dagar, ömma bröstvårtor sedan tre dagar tillbaka, lite synligare blodkärl på brösten (kan också vara värmen!) Det jag funderar på är om någon annan upplevt mensvärk-ish i ljumsken. Har känt i äggstocken två dagar men imorse kände jag en kraftig värk i just ljumsken... blir lite fundersam.