BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Oj blev dubbelt.. Sorry!
Kram <3
Tack! ??
Håller ändå tummarna för att det tog sig, men vi får se om några dagar. 12 dagar kvar till BIM.
ÄL+5 idag.. Rätt mycket molvärk. Haft dom andra dagarna också, men inte alls som idag.. Åh vad jag bara vill testa nu!
BIM står för beräknad icke mens, alltså den dagen då du förväntar dig att mensen ska komma men förhoppningsvis är gravid istället :) om mensen är tex en dag sen så är det BIM+1. Vad kul med bröllop! Håller tummarna för att mensen håller sig borta då och du får ett plus istället. Jag gifter mig i augusti också fast den 18e :)
Jag fattar PRECIS hur du menar. Har tre dagar kvar till BM och har väl sedan första veckan efter ÄL känt av allt möjligt. Sedan igår har jag dock varit illamående på mornarna samt fick svarta prickar för ögonen när jag reste mig ur sängen igår - väldigt ovanligt. Dock som alla skriver (googlar också på allt möjligt) så kan man ju inte veta om detta är tecken förrän efter man fått plus. Allt just nu kan ju vara tecken på vätskebrist, mensen är på väg eller att man rent av börjar bli sjuk.
Det där med blödningen kan dock vara positivt då det kan vara bevis på en lyckad befruktning. Var det bara lite eller liksom mens i flera dagar?
Har också haft molvärk sedan ägglossning och är idag på ÄL+6/+7, hade igår jätte värk så jag knappt kunde somna! Hoppas det innebär att ett plus kommer för oss båda snart! :)
hoppar in. tror jag har nidblödning nu fem dagar efter sexet. har en sju månaders baby, så hade inte tänkt oss så tätt. eller, vi har inte ens pratat om det. jag har bara sagt att jag INTE vill bli gravid igen!
men, nu hoppas jag förstås! haha. nåväl... ska bli spännande att se hur det går för alla :)
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen
7/8 - ksrg8887, Jennib, Neleda
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
Testade negativt idag BIM - 5. Mina symptom jag haft de senaste dagarna är i stort sätt borta. Känns lite hopplöst nu även om det är löjligt tidigt än, men nu ska ska jag inte testa förrän BIM iallafall! Har någon annan varit med om det, molvärk och ömma bröstvårtor som bara helt plötsligt försvinner?
Testade negativt idag BIM - 5. Mina symptom jag haft de senaste dagarna är i stort sätt borta. Känns lite hopplöst nu även om det är löjligt tidigt än, men nu ska ska jag inte testa förrän BIM iallafall! Har någon annan varit med om det, molvärk och ömma bröstvårtor som bara helt plötsligt försvinner?