BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Då mensen kom som planerat nu innan helgen så hoppar även jag in i den här tråden. Jag och min man försöker med vårt första barn, förra månaden var vårt första försök, så nu i augusti så försöker vi igen. Planerad äl är 1 augusti och förväntad BIM 14 augusti. Då vi är väldigt nya inom allt som har med bebisverkstad att göra: har ni några tips? Jag började äta folsyra förra månaden :)
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Neleda, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89
7/8 - ksrg8887
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Jennib
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax
23/8 - Ejjami
Då mensen kom som planerat nu innan helgen så hoppar även jag in i den här tråden. Jag och min man försöker med vårt första barn, förra månaden var vårt första försök, så nu i augusti så försöker vi igen. Planerad äl är 1 augusti och förväntad BIM 14 augusti. Då vi är väldigt nya inom allt som har med bebisverkstad att göra: har ni några tips? Jag började äta folsyra förra månaden :)
-BIM LISTAN-
3/8 - Udde
7/8 - ksrg8887
9/8 - månflicka, Jennib
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax
23/8 - Ejjami
Fick min mens i lördags den 21. Det var andra försöket. Nu kör vi, tredje gången gillt. Började äta rosenrot i samband med mensen och ska äta fram tills ägglossningen, har hört mirakel historier om rosenrot så testar denna månad. Hoppas att vi plussar i augusti!
-BIM LISTAN-
3/8 - Udde
7/8 - ksrg8887
9/8 - månflicka, Jennib
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami
Flyttar mig till den 7/8 istället då ägglossningen kom tidigare och floappen ändrat mitt BIM. :D
-BIM LISTAN-
3/8 - Udde
7/8 - ksrg8887, Jennib
9/8 - månflicka
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami
Fick min mens i lördags den 21. Det var andra försöket. Nu kör vi, tredje gången gillt. Började äta rosenrot i samband med mensen och ska äta fram tills ägglossningen, har hört mirakel historier om rosenrot så testar denna månad. Hoppas att vi plussar i augusti!
Jag lever som om jag är gravid. Mest för att jag var gravid och fick missfall så kan lika gärna vara hälsosam nu också
Dricker inte, röker inte, koffeinfri och försöker sova och äta rätt. Tar D vitamin folsyra och gravidvitaminer varje dag.
Älskar varje dag veckan innan ägglosdning och ligger kvar 30 min typ.
Avslappnad i tanken på baby men självklart ser jag oss som gravida för det är det som skall vara
Ägglossningstest körde vi inte med då vi blev gravida men denna månaden efter för att veta hur kroppen reagerade på missfallet, ägglossningen kan ju infalla annorlunda då...,,
Jag lever som om jag är gravid. Mest för att jag var gravid och fick missfall så kan lika gärna vara hälsosam nu också
Dricker inte, röker inte, koffeinfri och försöker sova och äta rätt. Tar D vitamin folsyra och gravidvitaminer varje dag.
Avslappnad i tanken på baby men självklart ser jag oss som gravida för det är det som skall vara
Ägglossningstest körde vi inte med då vi blev gravida men denna månaden efter för att veta hur kroppen reagerade på missfallet, ägglossningen kan ju infalla annorlunda då...,,
Då har vi BIM samma dag! Hade ÄL igår (har väldigt ont). Vi har haft sex varje dag i en vecka och jag tänkte vi skulle ha det idag också strax efter ägglossningen men nu har mannen migrän, haha! Jag har alltid 13 dagar mellan ÄL och BIM. Ska bli så spännande. Nervöst. Ska vi följas åt lite extra eftersom vi har BIM samma dag?
Guuud vad dagarna mellan ÄL och BIM går långsamt... Tur att man jobbar 60h denna veckan så annat ligger på tankarna tills jag får lov att testa mig själv nästa vecka.. ÄL+5 just nu, känns som evigheter haha.
Då har vi BIM samma dag! Hade ÄL igår (har väldigt ont). Vi har haft sex varje dag i en vecka och jag tänkte vi skulle ha det idag också strax efter ägglossningen men nu har mannen migrän, haha! Jag har alltid 13 dagar mellan ÄL och BIM. Ska bli så spännande. Nervöst. Ska vi följas åt lite extra eftersom vi har BIM samma dag?