BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Fick min mens idag, som väntat, BIM nästa gång i september. Grattis till alla som plussat denna månad :)
Hoppar in i tråden jag med :)
Fick missfall 25/7 och slutade blöda i måndags. Tänkte att ägglossningen kommer ske ca 14 dagar efter första blödningsdagen, men jag hade ägglossning igår redan. Vet inte alls när bim är men borde vara runt 16-17/8. Ska bli spännande och se om det tar sig på en gång eller hur det kommer gå :)
Hej!
Hoppar in här.
BIM på Måndag den 6/8.
Har tagit en paus från FL och alla grupper men är nu taggad igen.
Vi har försökt få till barn nr2 sen Maj/Juni 2017. Blev gravid i Februari 2018 men fick missfall i April.
Sammanlagt är vi nog inne på försök 13.
Nu håller vi tummarna.
Lycka till allihop!
Hej!
Hoppar in här.
BIM på Måndag den 6/8.
Har tagit en paus från FL och alla grupper men är nu taggad igen.
Vi har försökt få till barn nr2 sen Maj/Juni 2017. Blev gravid i Februari 2018 men fick missfall i April.
Sammanlagt är vi nog inne på försök 13.
Nu håller vi tummarna.
Lycka till allihop!
Jag följer gärna den här listan.
Fick missfall i torsdags förra veckan och slutade blöda i förrgår.
Började med ägglossningstest idag då jag tidigare har haft tidig äl. Nu har jag ingen aning om vad som händer för jag har aldrig fått missfall innan. Så jag får testa varje dag och så får jag se om jag kan lista ut när BIM är.
Antar att cykeln jag hade innan är förstörd. Förra månaden hade jag äl fredag och min mens slutade på onsdagen. Men i morse var det bara en tom ring.
Någon som haft mf som vet hur deras cykel var efteråt?
BIM samma dag! När har du tänkt testa? (ny på det här hur man skall förhålla sig till tester och BIM utan att bli galen ;) )
Tog ett test nu imorse, det syns lite tydligare i verkligenheten, alltså man ser det utan att anstänga sig men tycker det ser lite tunnt ut, någon som har en idé? Mensen är 2 dagar sen, om jag inte räknat fel. Borde det inte synas tydligare idag?
Hoppas ni ser det, jag lovar att jag inte inbillar mig, min sambo har också sett det ;P
BIM -2, Äl+12/13-ish.
Vad ser ni?
Tog ett test nu imorse, det syns lite tydligare i verkligenheten, alltså man ser det utan att anstänga sig men tycker det ser lite tunnt ut, någon som har en idé? Mensen är 2 dagar sen, om jag inte räknat fel. Borde det inte synas tydligare idag?
Hoppas ni ser det, jag lovar att jag inte inbillar mig, min sambo har också sett det ;P
BIM -2, Äl+12/13-ish.
Vad ser ni?