BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman, rubie
3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka, Canary,
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91
14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan
22/8 - EmmalinneaS
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP
24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS
26/8 Sararebecca
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 Sariiparii, timal89, Esofe
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
Känner med dig... pms?en har kommit som ett brev på posten och jag är 100% på att det inte tog denna gång heller. För varje försök blir besvikelsen och längtan större.
Min mens kommer 7-9/8 och vill bara snabbspola tiden.
Har ett försök kvar nästa månad sen droppar mitt sgi och vi kan omöjligt fortsätta försöka då på nått år:/
Har grävt ner mig riktigt dom senaste dagarna...
Men är intressant att jämföra symptom mellan försöken inför denna gång hade jag noll förväntan och har noll symptom, dom andra försöken har jag bara tänkt på att bli gravid och känt efter för minsta lilla och haft massa symptom från ägglossning till mens.
Så nu ger jag upp alls tecken förutom utebliven mens.
Vågar inte riktigt tro på det..... ÄL+11 / BIM-2
Ska testa digitalt med, men får kanske vänta på morgonurinen imorgon.... om jag kan hålla mig...
Kunde inte hålla mig från att testa idag (BIM-1) men det var det blankaste test jag någonsin skådat. Finns ju en liten chans fortfarande såklart, men vill mest pysa ur mig frustrationen här i ett ?safe place?.
*pyyyyyyys*
Fortfarande hög temp men blankare än blankt på testet...mens imorgon el tisdag då antar jag, tempsänkningen kommer väl imorgon....surt,började verkligen hoppas när tempen fortfarande var hög idag men antar att äl var någon dag senare än jag trott :(
hur länge behåller man sin sgi ? jag är föräldraledig nu fram till årsskiftet och om skulle bli gravid nu - behåller jag då samma sgi för nästa föräldraledighet? tycker det är svårt att tolka vad som gäller när man är föräldraledig.. men visst borde det vara så?
Här kastas man mellan hopp och förtvivlan. Plussade svagt på bim - 5. På bim - 4 och bim - 3 har jag haft små blödningar (är på bim-2 idag) .. Testet visar dock positivt fortfarande, men vet inte om det har stegrat så mycket som det borde göra. Har varit helt inställd på att det är ett missfall på g. Men när jag kissa på stickan imorse och stegringen inte sjunkit trots två dagar av spottings så kan man ju inte låta bli att hoppas.. Kan inte bara denna vecka gå fort och att testet stegrar ordentligt. Och om det nu är ett missfall på gång så vill jag bara att det ska sätta igång ordentligt så jag slipper leva i ovissheten. Hade inga spottings förra graviditeten. Någon som varit med om liknande?