Saner skrev 2018-07-30 11:56:58 följande:
7 är inte dåligt. De kanske alla är jätte bra och blir befruktade. Va synd din man inte fick nån bra upplevelse. Vart är ni och gör er ivf? Tyckte du det gjorde ont eller hur gick det? Håller tummarna ni får några till frysen.
Nej det kanske är rätt bra ändå... bara jag och läkaren som trodde runt 10-15 med tanke på att jag hade många blåsor. Men nu ska jag vara positiv o h verkligen hoppas på det bästa! Får vara tacksam över att de ens fick ut några!:)
Usch ja jag tyckte äggplocket var väldigt jobbigt faktiskt! Fick 2 alvedon och dricka en äcklig vätska, lokalbedövning och en infart i armen o nödfall. Var så obehagligt när hon grävde runt med nålen! Och mon ena äggstock ville gömma sig så en person var tvungen att trycka på min mage! Vill inte göra om det på ett tag...:) Vi går på GynHälsans Fertilitetsklinik i Uppsala. Den är ganska ny men ska ha bra resultat mm..
Saner skrev 2018-07-30 09:51:46 följande:
Ja det är första barnet ???? ja vi va så nöjda och tacksamma vi fick så bra resultat, personalen va väldigt positiva också. Så när de visade positivt på testet va de för bra för vara sant.....men det gick ju inte sen ändå. ....snacka om hålla fram godispåsen och sen rycka undan den framför ögonen. ???? hoppas de går vägen snart. Hade varit så mysigt.
Ja 4 stycken blacocyster i frysen, och på SU så säger de att de har 90 procent chans att de överlever upptining. På Sahlgrenska så hade de fasta innan äggplock. Men de bjöd på frukost /smörgås efteråt.
Så otroligt härligt för er att ni verkar ha så många fina embryon i frysen!!:) När gör ni nästa insättning?