• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • Wishful
    Akira Öken skrev 2018-11-04 15:43:17 följande:

Ser att ytterligare gratulationer är på sin plats: Grattis!

Tack! Håller tummarna för att det är din tur med den här gången.
  • Wishful
    Bli3ifamiljen skrev 2018-11-04 17:15:16 följande:

Grattis!

Tack! Hur går det för dig?
  • Wishful
    Kumminsilver skrev 2018-11-04 20:00:45 följande:

Tack! Åh grattis själv!! Ja okej jag förstår precis, är livrädd jag också. Har också haft kemisk graviditet och flera missfall i rad nu. Man vill kunna slappna av och bara glädjas men det är så svårt!

Ja visst är det? Jag har tagit två blodprov för att se om hCG ökar som det ska och det gör det så nu hoppas jag att jag ska kunna känna mig lite lugnare och glädjas åt att jag i alla fall just nu är gravid och i nuläget verkar allt bra.
  • Wishful
    Misstankar skrev 2018-11-04 23:35:40 följande:

Okej då förstår jag. Jag tog ett test idag och plussade för första gången någonsin. Så himla glad, fast vågar inte ta ut något än. Hoppas att det går bra för dig med :)

Grattis! Har också plussat. Nu håller vi tummarna för att det går hela vägen för oss båda.
  • Wishful
    Loviisa89 skrev 2018-11-05 17:31:36 följande:

Nu har jag satt in en liten blastocyst, ruvare för första gången :D

Vad roligt! Hur känns det? Håller tummarna för att allt går bra.
  • Bli3ifamiljen
    Wishful skrev 2018-11-09 15:08:10 följande:

Tack! Hur går det för dig?

Hoppet om att lyckas går lite upp och ner. Beräknad mens är på måndag, samma dag som jag börjar nytt jobb. Inte den bästa tajmingen. Tagit test dag 9 och 11 men inte visat något. Ska ta ett på söndag så jag vet. Sist visade det svagt positivt dag 13.
  • Bli3ifamiljen
    Wishful skrev 2018-11-09 15:10:48 följande:

Ja visst är det? Jag har tagit två blodprov för att se om hCG ökar som det ska och det gör det så nu hoppas jag att jag ska kunna känna mig lite lugnare och glädjas åt att jag i alla fall just nu är gravid och i nuläget verkar allt bra.

Det måste varit skönt att få det bekräftat. Jag kan gissa man är lite nojig annars.
  • Bli3ifamiljen
    Wishful skrev 2018-11-09 15:10:48 följande:

Det måste varit skönt att få det bekräftat. Jag kan gissa man är lite nojig annars.
  • Etta
    Loviisa89 skrev 2018-11-09 08:48:01 följande:

Har du vågat testa än?:)

Ja, tyvärr negativt. :( och igår kom mensen.
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018