IVF sommar/höst 2018
Fick hem brev om frysförvaring idag. 2 st 2dagars är nedfrysta så känns bra. Men så låg det ett litet kuvert i brevlådan också å då är det ifrån en kompis med inbjudan till dop. Deras andra barn som de har hunnit få medans man försökt. Då känns det bara förjävligt. Jag är så trött på å gå på dop. Har tvingat mig till det men den här gången orkar jag bara inte. Känner mig så deppig idag. Hur lätt mina vänner har blivit gravida å trots att de vet vad jag går igenom så har dom typ kläckt ur sig vad jobbigt det är å försöka bli med barn (de hade försökt i tre månader å blev gravid månaden därpå) vet att dom kanske inte tänker sig för å klart dom också kan få tycka att saker å ting är jobbiga men känns bara som de kunde låtit bli å prata med mig om det. Min allra bästa vän har precis fått tillbaka sin mens efter amning av sitt andra barn å jag är typ LIVRÄDD å stressad att hon ska komma igen å säga att hon e gravid. Vet inte hur jag reagerar då.. förlåt för rambling men behövde skriva av mig! ;P