• Ellencassandra

IVF sommar/höst 2018

Percafluviatilis skrev 2018-09-25 14:46:20 följande:

Ja, precis. Antingen det eller vara begravd i jobb som bara måste göras. Samma med min molvärk. Då och då kör det igång i någon minut och sen försvinner det. När det rinner lutinus blir man ju skitnojig. Toalettbesök en gång i timman för att kolla läget, hehe! Detta är verkligen tortyr.

Ja det är det verkligen! Ren tortyr. Kan verkligen inte bestämma mg om jag ska ta test ikväll eller imorgon bitti. Båda alternativen ger mig ångest! Värsta skulle va om man kissar på stickan å så kmr blodet forsande samtidigt.. usch
  • Ellencassandra
    Inalina skrev 2018-09-25 14:37:25 följande:

Håller tummarna för fina plus till er Ellencassandra och Percafluviatilis!!

Så spännande att följa alla

Tack :) <3
  • Ellencassandra
    Goingen skrev 2018-09-25 21:28:09 följande:

Wow!!!!! Grattis???? vilken rd var du på och var det 2,3 eller 5dagars?

Tack :D var livrädd när jag vänta på svaret..

Är på rd 13 med en 2dagars :) jag ser ett svagt plus på ditt test :) hoppas det håller i sig :) jobbigt med överstimulering! Men brukar oftast bli så när gravid hormonet börjar!
  • Ellencassandra
    Inalina skrev 2018-09-25 21:37:35 följande:

Grattis!!! Det där ju ett väldigt tydligt streck- ingen tvekan alls !! Vad härligt!!! :D

Tusen tack! :) Känns helt overkligt men fantastiskt såklart:)
  • Ellencassandra
    authentic skrev 2018-09-25 21:52:28 följande:

Ja men Gud ja, jag ser definitivt ett svagt streck där :) tror nog jag vågar mig på ett Grattis :)))Grattis, vad roligt!!!!!! :) det där är klart och tydligt.

Själv vågar jag inte testa alls, iofs inte testdag förrän lördag men jag har ju 2 stycken 5-dagars i mig så det ska väl ge utslag nu. Men jag skjuter på det ett tag till. Orkar inte med sorgen som kommer med ett misslyckat försök riktigt än. Har ju gjort 5 insättningar innan denna med 2 kemiska graviditeter och ett MA i vecka 14.

Tack!! :)

Jag förstår dig precis. Är likadan. Hatar å ta test överhuvudtaget. Men var min testdag imorgon och jag kände att jag inte orkade ta testet innan jobbet om det skulle varit negativt så jag bara bestämde mig nu å gjorde det!

Hoppas du får plus. Beklagar dina missfall :( så orättvist.
  • Ellencassandra
    Percafluviatilis skrev 2018-09-26 06:03:43 följande:

Åh grattis!!! Håller alla tummar att det stannar nu <3

Jag vågade aldrig testa. Mensen ska komma idag troligen. Har den inte gjort det testar jag ikväll.

Tack <3 åh jag förstår! Hoppas mensen håller sig borta och att du får ett stort fint plus!! Håller tummarna! <3
  • Ellencassandra
    Goingen skrev 2018-09-26 09:30:20 följande:

Hej igen! Idag kom mannen förbi sjukhuset på morgonen för att vi bestämt att testa. Tog ett digitalt som tog lååååång tid innan svar. Gravid 1-2 stod det???? Men skeptisk som jag är så tror jag att det kan ha tagit sig men stannat av så ville se om plusset blivit starkare. Han gick till apoteket och köpte ett cb och det var inte starkare????? Kan det bli så från måndag- onsdag eller är det ett tecken på att det inte fortsatt?

Bild på dagens plus (rd10) med 3dagars.

Men 1-2 stämmer väl? Du är på dag 13 så borde slå om till 2-3 om några dagar. Om jag tänkt rätt :)

Grattis!!
  • Ellencassandra
    authentic skrev 2018-09-26 19:41:17 följande:

I ren desperation för att gripa efter halmstrån så tog jag en ny bild och ändrade kontrasten.

Förstår att du är orolig <3 vilken rd är du på? Kan ju bli svagt när man kissat precis!
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018