IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ibland känns det av, som tryck eller stick, inte molvärk dock. Fortfarande svullen. Är lite skraj att det kanske fäste men släppte.. tiden får utvisa! Nervigt
Vad ska jag tro om detta? Har aldrig fått utslag på vare sig ?vanliga? eller ?tidiga? test som jag har fått nu. Det här är ett CB early. Svårt att få på bild.
Syns bättre om man vrider på telefonen.
Det var kontroll i måndags då var det 7 stycken mellan 11 och 15mm och ett gäng under 10mm men man vet inte riktigt hur många som blir något antar jag....
Kl9.30 är det dags för plock. Lite galet, nästan 9 år sedan sist. Hoppas vi slipper göra om det
Syns bättre om man vrider på telefonen.
Kommer ta dukoralvaccin två omgångar snart. Nu nojar jag sönder att det sker samtidigt som min insättning typ. Ber att det inte ska påverka. Ska försöka få tag på en läkare att fråga. Vet ni något om sånt?
sista bilden är det definitivt ett streck på.
du får nog ha lite tålamod då det är väldigt tidigt ännu. jag tror jag använde upp 9 tester för att vara helt säker på att det verkligen var ett plus... det bekymret skulle man nog inte ha om man väntade till test-dagen Håller tummarna
Vad ska jag tro om detta? Har aldrig fått utslag på vare sig ?vanliga? eller ?tidiga? test som jag har fått nu. Det här är ett CB early. Svårt att få på bild.