IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hoppat över till en annan tråd eftersom nästan alla plussat här nu. Ville bara titta in och säga lycka till på ultraljudet Akira Öken! <3
Hoppat över till en annan tråd eftersom nästan alla plussat här nu. Ville bara titta in och säga lycka till på ultraljudet Akira Öken! <3
Jag undrar samma, har inte heller plussat :(
Jag undrar samma, har inte heller plussat :(
Eller så börjar vi som Inte plussat skriva mer igen! :) jag ska snart göra min femte instättning, om nu blastisen överlever. Vart är ni i era behandlingar?
Vi har gjort 6 insättningar i år, varav två behandlingar med ET och resten FET. Har nu ett kvar i frysen och ska ringa imorn och se om det kan bli nu i januari eller om vi får vänta till nästa månad. På dag 11 idag så gissar det kanske inte hinns med denna månaden.
Jag skall göra en hysto i Aten och sedan köra sista betalda omgången efter det, kör igång beroende på mens efter det men troligen i slutet av januari. Känns lite jobbigt att vänta men samtidigt så kanske kanske detta ger oss lite bättre förutsättningar så kör ändå på den planen.
Hej. Väntar på första besöket som är i januari inför ivf via landstinget ( sahlgrenska )Hur mycket kommer man få betala för medicin av olika slag ? Långt protokoll , kort protokoll ? Förstår att det beror på hur många försök man gör och så vidare.