IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Stort grattis! Vad roligt! Äntligen! Och tack för ditt fina inlägg. Det är tufft detta. Jag har påpekat det till honom och han säger att det är jobbigt.. det är typ det. Skulle jag ha ett seriöst prat med honom så vet jag inte vad som skulle bli sagt. Han har väl lätt att springa ifrån sina känslor istället för att känna dom. Jag är väl rädd att han skulle vilja avsluta med mig för att komma bort från det här jobbiga. Det är gamla hjärnspöken hos mig sedan tidigare men det har satt sina spår. Tar det lite dag för dag.
Åh vad underbart stort grattis till er!!<3 Hur mår du?
Stort grattis, såååå otroligt glad för er :)
Jag var inne och kikade på din blogg och såg en fin bild där förut idag, kunde inte hålla mig till att du skulle svara här ;)
Vad härligt att få se! Vilken vecka beräknas ni vara i nu? Får man ett bf redan vid detta första ultraljud?
Men vad glad jag blir för din skull <3<3 Måste varit en häftig och väldigt känslosam upplevelse? Vad händer härnäst?
Blödningen har avtagit mer och mer under dagen och när jag pratade med kliniken så bestämdes det att vi sätter igång med sprutorna imorgon så nu är vi snart igång på riktigt :)
Blir nog oftast ilsken och irriterad.
Tack så mycket! Jag mår rätt bra. Mest trött och har väldigt svullna bröst. Annars känner jag inte av så mycket. Hur mår du?
Så härligt att allt såg bra ut Akira! :)
Elcca, jag har gjort lite olika, föredrar nog också att testa innan mensen kommer, då har man mer kontroll och kan välja, såå jobbigt att få mens på jobbet som jag också varit med om. Det negativa med att testa tidigt är väl om det är kemisk graviditet som jag haft, då fick jag en av gångerna relativt starkt plus dag 10 och sen knappt synbart på testdagen. Hade jag enbart testat på testdagen så hade jag nog fattat det var för svagt. Fast jag vet inte, man blir ju så ledsen och besviken hur man än gör... Håller alla tummar att det är din tur nu!
Så härligt att allt såg bra ut Akira! :)
Elcca, jag har gjort lite olika, föredrar nog också att testa innan mensen kommer, då har man mer kontroll och kan välja, såå jobbigt att få mens på jobbet som jag också varit med om. Det negativa med att testa tidigt är väl om det är kemisk graviditet som jag haft, då fick jag en av gångerna relativt starkt plus dag 10 och sen knappt synbart på testdagen. Hade jag enbart testat på testdagen så hade jag nog fattat det var för svagt. Fast jag vet inte, man blir ju så ledsen och besviken hur man än gör... Håller alla tummar att det är din tur nu!
Kan man bli nervös vid äggplocket ? Någon som vet ?
Kan man bli nervös vid äggplocket ? Någon som vet ?