IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja om man ska gå på hans resonemang så är det då inom de två timmarna innan ÄL skulle ha skett. Men då borde man ha sett spår av folliklar. Jag tror att ägglossningen skedde tidigare eftersom folliklarna hunnit försvinna. Jag tror ev att mina egna ganska höga nivåer av FSH och LH kanske stör processen på nåt sätt. Men vet inte. Hade två stora fina folliklar två dygn före ÄP, och blir de så stora bör det finnas ägg i dem sa han.
Ja, utan att vara läkare låter ju din teori betydligt troligare? Men skönt att du får komma på ultraljud varje dag, då borde de ju kunna se vad som händer!
Ja, utan att vara läkare låter ju din teori betydligt troligare? Men skönt att du får komma på ultraljud varje dag, då borde de ju kunna se vad som händer!
Åh vad spännande!! När är officiell testdag?
Deppigt just nu :( Var på första VUL imorse och det var endast 3 äggblåsor med bra storlek. Fanns 2 till mindre som med mycket tur kan hinna växa till sig. Vet att 3 är bättre än noll och att det bara behövs ett guldägg men blev så besviken då jag hoppats på att långa protokollet skulle ge fler än vad det korta hittils har gjort :( Nytt VUL på fredag.
Första besöket inför ivf imorgon. Mens troligtvis i helgen. Tror ni att man ka få påbörja behandling redan då?
Deppigt just nu :( Var på första VUL imorse och det var endast 3 äggblåsor med bra storlek. Fanns 2 till mindre som med mycket tur kan hinna växa till sig. Vet att 3 är bättre än noll och att det bara behövs ett guldägg men blev så besviken då jag hoppats på att långa protokollet skulle ge fler än vad det korta hittils har gjort :( Nytt VUL på fredag.
Första besöket inför ivf imorgon. Mens troligtvis i helgen. Tror ni att man ka få påbörja behandling redan då?