IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Det är absolut möjligt! Har ni bara gjort klart hela utredningen så är det säkert bara köra på. Håller tummarna för dig!
Åh! Känner mig helt förvirrad.
Tog ett test i morse med mitt morgonurin som sååå tydligt positivt.
Men sen tog jag ett sånt där RFSU-testremsa mitt på dagen och det va i stort sätt inget streck alls. Är på RD 8 och alla andra test jag har tagit har varit positiva med olika tydliga resultat.
Är det nog som har erfarenhet från sånna där testremsor? Eller kan det helt enkelt vara så att det nu här misslyckats och jag inte längre har något hcg? Men borde inte mensen komma då?
Detta pest o pina! Oavsett om man tester tidigt eller inte under ruvningstid.
Här är testet från imorse.
Första besöket inför ivf imorgon. Mens troligtvis i helgen. Tror ni att man ka få påbörja behandling redan då?
Åh! Känner mig helt förvirrad.
Tog ett test i morse med mitt morgonurin som sååå tydligt positivt.
Men sen tog jag ett sånt där RFSU-testremsa mitt på dagen och det va i stort sätt inget streck alls. Är på RD 8 och alla andra test jag har tagit har varit positiva med olika tydliga resultat.
Är det nog som har erfarenhet från sånna där testremsor? Eller kan det helt enkelt vara så att det nu här misslyckats och jag inte längre har något hcg? Men borde inte mensen komma då?
Detta pest o pina! Oavsett om man tester tidigt eller inte under ruvningstid.
Här är testet från imorse.
Hur gick det idag!?
Vad jag fattat så mäter ju testa-tidigt mycket lägre hcg-nivåer än en sån där testremsa, och RD8 är ju väldigt tidigt att testa på! Tror inte du behöver oroa dig, det andra är ju tydligt positivt! Jag har fått neg på RD 8 och sen plus på RD10. (Tyvärr slutade i mf men det var nog senare)
Det gick bra. Mycket information med allt.. blir långt protokoll och börjar med nässpray om 19 dagar då jag fick mens idag. Nervöst och lite läskigt
Spännande! :) lycka till!