IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja, det tänkte vi göra. Gjorde ni KUB? Hoppas också på det! Bad om att få en med erfarenhet av ivf och då visade det sig att de har en som arbetat flera år på ivf-klinik. Så henne ska vi få träffa. Förstår verkligen att det känns som en evighet! Görs rutinultraljudet av annan person än barnmorskan?
Ja, det tänkte vi göra. Gjorde ni KUB? Hoppas också på det! Bad om att få en med erfarenhet av ivf och då visade det sig att de har en som arbetat flera år på ivf-klinik. Så henne ska vi få träffa. Förstår verkligen att det känns som en evighet! Görs rutinultraljudet av annan person än barnmorskan?
Jaha allihopa! Då hade båda stora äggblåsorna såklart poppat redan på äggplocket idag.
Jaha allihopa! Då hade båda stora äggblåsorna såklart poppat redan på äggplocket idag.
Åhh, vad tråkigt! Hoppas det ändå gick att få ut ett par ägg ändå.
Nej det gjorde ju tyvärr inte. 0 ägg.
Fy fan vad tråkigt. Beklagar verkligen :( usch vilken tråkig nyhet, det måste kännas jättetungt. Stor kram till dig!! <3
Extra irriterande eftersom jag sa till kliniken att jag tror jag kommer ägglossa för tidigt, och föreslog att ta ovitrellen senare, men de lyssnade inte på mig.