IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Drömgraviditet för många andra . För mig var det bara jobbigt, ville ju känna massa o må lite dåligt...
Hoppas jag kan njuta mer nästa gång
Jag är inte orolig när barnet väl är fött! Det är mer innan man vet om det ens blir nån bebis! :( Jag är verkligen inte orolig av mig annars så just graviditeter är typ det enda haha ;)
Vi har ju kämpat så för att komma hit plus att jag har åldern mot mig att hinna och att makens spermier inte är så bra så känns lite pressat att det ska gå bra.
Jag har nästan uteslutande gjort FET med 5dagars, och då har det alltid varit insättning efter 6 dagar! :)
Jag har nästan uteslutande gjort FET med 5dagars, och då har det alltid varit insättning efter 6 dagar! :)
Tack så jättemycket! :)
Känns som man har kämpat i motvind när man gång på gång fått negativa besked, men tillslut händer det. Och då glömmer man alla andra misslyckade försök och fokuserar på det nya som komma skall!
Snart dags för min första FET. Menscykel på ca 30 dagar. Min fråga är, från vilken dag ska man börja ta ägglossningstest?
Någon som gjort stimulerad fet och som kan berätta hur det funkar? Hur ni mådde på hormonerna osv?
Någon som gjort stimulerad fet och som kan berätta hur det funkar? Hur ni mådde på hormonerna osv?
Snart dags för min första FET. Menscykel på ca 30 dagar. Min fråga är, från vilken dag ska man börja ta ägglossningstest?
Jag tog ett testa tidigt-test igår på RD 8 som var positivt! :) Vågar inte glädjas fullt ut pga tidigare tidiga mf dock.