IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Vi skulle på återföring idag men de ringde och sa att ingen klarat sig till blastocyst. Så vi har inga kvar. Av 7 stycken befruktade. Är helt förstörd. Vet inte hur jag ska orka mera :(
Vi skulle på återföring idag men de ringde och sa att ingen klarat sig till blastocyst. Så vi har inga kvar. Av 7 stycken befruktade. Är helt förstörd. Vet inte hur jag ska orka mera :(
Jag är ordentligt svullen och så jobbigt att röra mig... Var en läkare som gjorde ett vaginalt ultemig som behövde hämta en kollega för att få en andra åsikt. Blev livrädd! Då kom överläkaren och började fråga massa frågor om IVF kliniken. Hon verkade inte allt för glad... Annars mår jag bra och försöker tänka positivt. Det har ju förmodligen blivit såhär pga att jag blev gravid... Så nu får vi se hur länge jag blir kvar. Hur mår du? Kram
Jag ska genomgå stimulerad FET så har precis börjat med hormoner nu för att slemhinnan ska tjocka till sig fint. blir förmodiligen återföring dag 18 vilket är den 4 sep! =)
vad får du för behandling nu när du ligger inne?
Låter ju lite som att de tycker att ivf-kliniken borde ha haft bättre uppföljning av ditt mående. Hur mår du idag?
Jag mår lite bättre nu, men under förra veckan var det riktigt tungt några dagar.