IVF sommar/höst 2018
Jag ser ju absolut strecket men är den inte lite väl långt ner? Men hoppas såklart att det är positivt :)
Jag ser ju absolut strecket men är den inte lite väl långt ner? Men hoppas såklart att det är positivt :)
jag ser också strecket men väldigt vagt såklart - kanske dags att testa med ett sånt där testa-tidigt-test istället? vet inte vad de heter men är i en vit förpackningen med rosa text? =) när jag testade med dem var det ingen tvekan sen!! lycka till!
Att du ska göra allt du kan för att sluta testa och ta det lugnt ett par dagar. Man/jag blir bara knäpp av att testa så där och vinkla och inbilla sig osv.
Tack för lugnande ord. Inte kommit något mer en denna flytning. Lutinus är vitt. Var precis som en ägglossningsflytning.
Ja men det är för tidigt för gravtecken. Hade sådana när det inte tog sig också tyvärr :/ Tror det kan bero på ovitrelle.
Nu får ni allt peppa mig lite och berätta för mig hur ni har känt... tog min första gonal-f spruta nu för en halvtimma sen så nu är vi igång... nu blir jag orolig för massa biverkningar men vet inte om man behöver få det eller så... har inte velat läsa på så mycket om det för då hade jag bara gått och tänkt på det hela tiden... snälla stilla min rädsla och säg att det kommer att gå smärtfritt detta... =O
Det har jag o så vaknade jag med huvudvärk i dag. Inga värktabletter hjälper.
Idag mår jag bättre det här är spänning huvudvärk jag har så måste gå o träna lätt i morgon på gymmet lite rehab övningar då jag har långa ledband o är överrörlig. Har fått lite rosa flytningar är det något som har så med?
Idag mår jag bättre det här är spänning huvudvärk jag har så måste gå o träna lätt i morgon på gymmet lite rehab övningar då jag har långa ledband o är överrörlig. Har fått lite rosa flytningar är det något som har så med?
Ska göra den 28 sa läkaren, vill inte göra tidigare för att bli besviken