Inlägg från: LD2018 |Visa alla inlägg
  • LD2018

Vi med Bim September 2018

Alltså förlåt, men jag är helt desperat här. Tog det sista testet jag har hemma... digitalt CB. Fick för mig att andra har öppnat upp och kollat DIREKT efter. Alltså innan 10 min. Vilket jag gjorde nu. Som ni ser står det "inte gravid" men kolla stickan?

Vad betyder detta??? Jag är helt förvirrad?!
  • LD2018
    Buffsie skrev 2018-09-05 11:28:59 följande:

Är inte strecket på stickan kontrollstrecket då, för att veta att testet blev korrekt?

Läste nu att de strecken inte är detsamma som när man testar med vanliga stickor. Tydligen mer avancerat än så. Så mina förhoppningar försvann ganska fort! Men svettig blev jag haha! Aja, nu har man testat det. Enligt källsortering ska man ju ändå plocka isär och kasta batteriet för sig så någon nytta gjorde jag ju haha :'D
  • LD2018
    Buffsie skrev 2018-09-05 11:35:25 följande:

Haha, precis, och så lärde du dig (och mig!) något nytt idag ;)

Haha eller hur! Så nu vet ni alla, plocka gärna isär för att sortera men skit i att kolla på stickorna :')
  • LD2018
    novemberregn skrev 2018-09-06 12:39:00 följande:

BIM+4 / ÄL+16.

Igår fick jag kraftig mensvärk men ingen mens kom. Imorse sjönk min temp och jag fick lite rosa på pappret när jag torkade. Gjorde inte ont. Det var vid 5-tiden.

Nu känns det som riktig mensvärk men jag verkar bara blöda lite. Än?

Bajs, trodde att det kanske tagit något ändå...blir så ledsen....

Hur vet man om det är missfall eller bara sen mens? :(

Hade också värk igår, inte densamma som mens utan annorlunda. Trodde det var på G. Idag hade tempen sjunkit 0.10 grader. Trodde att den skulle komma idag, men inte ett enda tecken på blod eller rosa flytningar?!

Tror du känner kraftig mens smärta ifall det är tidigt missfall samt en annorlunda blödning. Kanske mer eller mindre med klumpar i?
  • LD2018

Cykeldag 40... ingen mens, negativa tester och har testat varje dag. Sitter nu i telefonkö till gyn, har fortfarande värk nämligen men ingen mens. Är väldigt obehagligt detta, och har aldrig i mitt liv varit med om att den varit såhär försenad.

• LD2018
    JenniB skrev 2018-09-07 11:19:23 följande:

Hoppas du får något vettigt svar ifrån gyn och kanske får träffa någon med snart! Hade varit lika "orolig" och irriterad jag med <3

Läste en annan tråd här på FL, satt som nr 13 i kö och la faktiskt på. För jag misstänker att dom kommer be mig ringa igen om en vecka om mensen inte dykt upp. Så jag får nog snällt vänta tyvärr... hoppas verkligen att den kommer i helgen! Detta är fruktansvärt jobbigt just nu...
  • LD2018
    Whenlifegivesyoulemonade skrev 2018-09-08 11:43:39 följande:

Hejhej!

Ville bara ge lite hopp. På bim fick jag varken mens eller plus, inte heller på bim+1, 2 o 3. Så gav upp o blev frustrerad.

Men idag på bim+8 fick jag detta:

Varav det till vänster är från igår, bim+7.

Lycka till! Kram

Åh vad kul! Då har du alltså haft ÄL senare än beräknat alternativt låg hormonare? Grattis och lycka till! Är på bim+7 typ cykel dag 41, är lite oklart fortfarande?! Men enligt Flo är jag det iallafall. Negativt test på morgon urin imorse... temp fortfarande hög. Kanske finns lite hopp ändå på att min varit senare än beräknat också alternativt att jag är låg.
  • LD2018
    JenniB skrev 2018-09-10 10:57:28 följande:

Men herreguuuud!!!! Hoppas så det är på riktigt!!! <3

Alltså jag fattar ingenting?! Dom blev tydligare ju längre tiden gick innan 10 min också. Tog ett imorse, som var "negativt" sedan kom jag hem nu vid 10 och såg jag hade lämnat kvar testet på vasken, och där syntes ett svagt streck. Jag blev helt till mig och undrade vad fan detta var. Tog därför TVÅ nya där och då, det är bilden jag har lagt upp. Hur är detta ens möjligt?! Jag är så himla glad men ändå rädd. Vi har köpt ett digitalt vi ska köra ikväll när sambon kommer hem, därefter ska vi berätta för de allra närmsta beroende på vad det säger!!! Detta är så häftigt :D
Svar på tråden Vi med Bim September 2018