Nej usch. Hatar att dra alla över en kam och hatar att låta rasistisk. Men kring brunnsparken och nordstan hänger ju många utlänska, vilket för mig gör att jag känner mig otrygg där. Speciellt kvällstid. Fy, nu känner jag mig hemsk som säger detta. Media har säkert påverkat mig en del, men tyvärr känns det så. Jag avskyr mina fördommar för de är lika mycket människa som jag! Ah... blir galen.
Jag föredrar oxå Allum i Partille! Fast nu har det nog 2 år sedan jag varit där. Frölunda innan det byggdes om minns jag inte, men så som det är nu så tycker jag det är helt ok (kan ju inte klaga på att det låter för mycket, det gör det ju överallt i en storstad, hahaha). Kungsmässan var jag på tidigare i år (i kungsbacka då alltså) och gillade inte alls. Free port var så länge sen jag var dit att jag inte minns det, haha. Men sist jag var där vill jag minnas att jag har en positiv bild av den.
Ja men ellerhur, haha inte konstigt att det inte går att sova. Ibland står tv:n på här för någon somnat framför den och då måste jag upp o stänga av helt och släcka alla lampor för att få det mörkt. Sen måste jag stänga alla fönster oxå, helt mörkt och tyst. Annars kan man glömma sömnen. Svårt bara att få det mörkt på sommaren, speciellt när det ljusnade frammåt 03 och man inte sov än, haha.
Ja, HSP kanske är en bra beskrivning på oss.
Usch för denna jäkla mens... att den ens ska existera. Gahh... hatar den oförskämda jävulen! Har ju verkligen absolut inte sagt välkommen (inte för den skulle lyssna på det men ändå).
Mm... gråter typ varje dag, men försöker att hålla tillbaka det under skoltid. Vill hellst inte att mina vänner ska veta precis allt och det känns bara dumt att börja förklara. Häbder ofta att jag gråter när jag kommer hem istället, det är då all energi är totalt slut och helt omöjligt att hantera alls känslor mer.
Hehe, nope. Inte sagt vad jag pluggar till. Men vågar jag säga det här? :O
Kram, kram på dig med!