Mema9 skrev 2018-12-07 10:07:38 följande:
Heej, ånej var tråkigt.. just därför drar jag mig för att testa med stickor för att det är så lurigt att tyda streck samt de omtalade spökstrecken. Har själv aldrig fått nått streck men kan bara tänka mig besvikelsen att få ett streck som sen inte stämmer :( Men inte förrän mensen kommer finns det ju fortfarande en chans Becca :)
För mig har det pendlat mellan hopp och förtvivlan denna vecka. I måndags kväll blev det lite rosa på pappret när jag torkade mig och det höll i sig tis,ons och tors. Hoppet steg att kanske kanske är det en sen nidblödning beroende på när ägget släppte. Tog ett gravtest igår som visade Inte gravid och igår vid 21 på kvällen drog mensen igång.. tråkigt men ändå skönt att den kom tillslut när den endå var påväg. Nu hinner vi en gång till innan julstängningen så det känns hoppfullt på nått vis, även om känslan är *vi kommer aldrig bli gravida*. Tycker var och varannan dag går någon ut med sin graviditet på sociala medier. Vill också va där :( men känns så långt bort
Förstår din känsla ! Tror man måste tänka positivt och inte ge upp fast man känner att man tappar hoppet :(