Gravid med Letrozol
Fortfarande ingen mens blir snart tokig vill bara den ska komma så man kan börja på nästa kur ! Tog test igen imorse neg.
Fortfarande ingen mens blir snart tokig vill bara den ska komma så man kan börja på nästa kur ! Tog test igen imorse neg.
Väntar också. Enligt ovitrelle så är fet bim idag men enligt mina känningar av ägglossning så är det imorgon. Men kände idag hur det rann till och kändes precis som när mensen drar igång men nej, bara en vattnig flytning (ursäkta info) så hoppet lever fortfarande här. Hoppas du får mensen snart eller att plusset är lite sent bara!
Ser någon?
Äl+8
Okej :/ man blir ju så trött på kroppen ibland.. liksom ska mensen komma behöver den inte dröja sig! Håller endå tummarna för er som ännu inte fått mensen <3
Så fick jag med bara i förrgår. Men idag är mitt på EM tydligare. Kanske blir starkare då ju närmre bim man kommer. Jag har bim idag eller imorgon. :)
Fick nyss besked på att jag avvakta då min gyn är på semester fram till 8/1. Känns så länge att vänta speciellt om mensen inte kommer :( man vill bara börja nästa kur direkt :(
Mensen kom idag....tråkigt men samtidigt blev jag jätte glad för då vet man att ägglossningen fungerar
Svart på vitt! :D mina var plus! Nu hoppas vi att den/dem vill stanna kvar!
Hej, nu kommer jag igen med mina frågor. Fick antagligen äl för första gången med letrozol då jag fick min mens naturligt för första gången. Fick äl med trippelkur med letrozol (en mogen äggblåsa)...till min fråga. Är det stor sannolikhet att man får en mogen blåsa igen med samma trippel kur igen eller kan det va så att man bara får det en gång? Hoppas ni förstår min fråga. Alltså finns det stor chans att jag får en mogen blåsa denna månad med trippel kur letrozol?
Äntligen kom mensen! MF igen... 8:e MF detta år. Aja, ska försöka en kur till och sen så skiter jag i det några månader.. känns bäst så för kroppen