Gravid med Letrozol
Igår
Igår
Får besked på mitt progesteron prov imorgon. Är så nervös att få ett negativt besked. Hur länge kan man hålla på med letrozol behandling innan man får gå över till något annat?
Fick besked på att jag ägglossat trots att jag inte fick ovitrelle sprutan så känns skönt att det funkar iaf. Någon som vet när eller varför man gör äggledarspolning ?
Fick besked på att jag ägglossat trots att jag inte fick ovitrelle sprutan så känns skönt att det funkar iaf. Någon som vet när eller varför man gör äggledarspolning ?
Idag kom mensen.. 4 dagar sen :/ orkar inte mer.. ska ringa kliniken på måndag och rådgöra med dom..
Tre-sju dagar som ägget fäster så nu KAN jag vara gravid haha.. förra månaden fäste det på dag tre :)
Försökt sedan december 2016 så 2.5 år .. Men bara 2 försök med letro.. dock så har ju jag egen äl så letrozol hjälper mig inte :(
Nån?
Nån?
Hej alla,
Hur går det för er? <3
Jag har en fråga till er, var på VUL 7/1, då sa läkaren att jag skulle ha ägglossning inom 2 dgr. Då var min äggblåda 17 mm och slemhinnan såg bra ut.
Först igår och idag har jag positivt ägglossningstest, ca 6-7 dgr efter hon trodde jag skulle fått. Har testat morgon/kväll varje dag senaste 10 dgr så är säkert på att LH stegringen skedde först igår.
Någon som förstår vad som hänt? Är det helt kört den här månaden?
Ringde läkaren men fick typ inget svar :( förutom att vi kan prova med ovritrelle nästa månad.
Hej alla,
Hur går det för er? <3
Jag har en fråga till er, var på VUL 7/1, då sa läkaren att jag skulle ha ägglossning inom 2 dgr. Då var min äggblåda 17 mm och slemhinnan såg bra ut.
Först igår och idag har jag positivt ägglossningstest, ca 6-7 dgr efter hon trodde jag skulle fått. Har testat morgon/kväll varje dag senaste 10 dgr så är säkert på att LH stegringen skedde först igår.
Någon som förstår vad som hänt? Är det helt kört den här månaden?
Ringde läkaren men fick typ inget svar :( förutom att vi kan prova med ovritrelle nästa månad.